شارژ گاز کولر گازی

شارژ کولر گازی

شماره تماسقبل از هر توضیحی باید بدانید که شارژ گاز کولر گازی یک کار بسیار تخصصی بوده و به تجریه و تخصص تعمیرکار مجاز کولرگازی نیاز دارد. تقریباً بیشتر دستگاه‌های تهویه مطبوع برای انجام عمل تهویه و خنک کردن محیط از گازهای فریونی مانند :R22-R410A-R407 استفاده می‌کنند که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها  تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.

پس  کاملا مشخص است که نصب و شارژ گاز کولر گازی را باید به دست کاردان سپرد.

         شماره تماس فنستا  ۳۲۵۴۷۴۲۲۰۹۰۳۲۵۷۴۹۹۹

          با اپلیکیشن فنستا همیشه در دسترس هستیم

اپلیکیشن فنستا فضای کمی از گوشی شما را اشغال میکند و ثبت سفارش تعمیر ماشین لباسشویی بوسیله آن بسیار آسان است

 

همین حالا دانلود کنید

                                                                                     آیکون 

فنستا یکی از آن کاربلد هایی است که  یکی از انواع خدمات تخصصی اش در حیطه خدمات فنی، تعمیرات و تاسیسات ؛نصب، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی است. از آنجا که کولرگازی های اسپلیت دارای نوع اتصالات مهره ای می باشند، به تدریج شارژ گاز کولر گازی تخلیه می گردد. شاید بپرسید از کجا باید فهمید شارژ گاز کولرگازی کاهش یافته است؟ از نشانه های تخلیه شدن شارژ گاز کولرگازی این است که دستگاه باد گرم تولید می کند و در این شرایط می بایست با مرکز تعمیر کولر گازی تماس بگیرید.

یکی از خدمات تخصصی  سایت فنستا شارژ گاز کولر گازی میباشد.

شارژ گاز کولر گازی در کرج

خدمات شارژ کولر گازی

حتما شما هم میدانید که تعمیر دستگاه های برقی کاری بسیار تخصصی و دشوار است و اگر از متخصص و حرفه ای این حیطه کمک نگیرید آسیب بزرگ تری را به دستگاه برقی خود وارد کرده اید.

مطلب پیشنهادی:   نحوه تعمیر شوفاژ بوتان

این روزها متاسفانه شاهد نرخ های سرسام آور شارژ کولر گازی، در سایت ها و مغازه های مختلف بدون کیفیت و استفاده از مواد اصل و مرغوب هستیم. نصب و شارژ گاز کولر گازی هم نیازمند تخصص و تجربه دارد و به سادگی نمیتوان به دست هرکسی سپرد؛ پس در شارژ گاز اسپیلت باید توجه و دقت خاصی داشت. شما تا به حال چقدر هزینه  شارژ گاز اسپیلت کرده اید؟! آیا از شارژ گاز کولر گازی خود راضی بوده اید؟!

فنستا” با مرغوبیتی قابل توجه، با برخوردی مناسب و از همه مهم تر با افراد متخصصی که به صورت شبانه روزی به مردم عزیز کشورمان خدمت میکنند با هزینه ای مناسب و معقول خدمات شارژ گاز اسپیلت شما را انجام میدهند. اگر شما هم هزینه شارژ گاز اسپیلت ذهن تان را به خود مشغول کرده به افراد مجرب و متخصص در این زمینه که در فنستا هستند مراجعه کنید .

کولر گازی درواقع یکی از وسایل ضروری سرمایشی در بسیاری از مناطق کشورمان میباشد.نصب و خرید کولر گازی متناسب با بودجه بندی هرکس و مساحت محل نصب آن با دیگری متفاوت است ؛بنابراین با مشاهده چند برند و مشورت از چند دوست و آشنا نمیتوان کولر گازی مناسب تهیه کرد.

فنستا این فضای مشاوره را ایجاد کرده است که خریداران عزیز قبل از هر خرید یا هزینه با خیال راحت مشاوره خرید هر محصول را از همکاران مجرب و متخصص ما دریافت کنند سپس با خاطری آسوده هزینه را برای خرید پرداخت کنند.

نصب و شارژ گاز کولر گازی

انوع گاز کولر گازی

کولرهای گازی با استفاده از سیکل تبرید محیط را خنک می کنند و گاز مبرد برای این چرخه لازم است. گازهای R22 قدیمی ترین نوع گاز به کار رفته در کولرهای گازی هستند. این گاز برای محیط زیست خطرناک می باشد، به همین دلیل استفاده از آن ممنوع شده است. برای کولرهای گازی امروزه از گاز ۴۱۰ استفاده می شود. این نوع گاز با محیط سازگار است. استفاده از گاز R410 هر روزه در حال افزایش است. بنابراین در هنگام خرید کولر گازی به گاز مبرد آن توجه کنید.

مطلب پیشنهادی:   هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز

با خدمات فنستا بیشتر آشنا شوید

از دیگر خدمات سایت فنستا ارائه خدمات،تعمیرات،خرید،تاسیسات در زمینه های زیر میباشد؛

اگر در مناطق کرج زندگی میکنید و برای تعمیر پکیج بوتان در کرج به مشکل برخورده اید با فنستا تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان تیم متبحر و متخصص فنستا مشکل شما را حل خواهند کرد.

یکی از نقاط متمایز فنستا از دیگر تیم ها تخصص در تعمیرات اکثر مارک ها و برندهای وسایل برقی و لوازم خانگی میباشد

برای مثال: تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی، تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک، تعمیر ماشین لباسشویی دوو، تعویض ترموکوپل اجاق گاز، تعمیر جاروبرقی سامسونگ، تعمیر شوفاژخانه و هزاران خدمات کوچک و بزرگ دیگر برای راحتی و آسودگی خاطر شما عزیزان.

حتی برای تعمیر پکیج و آبگرمکن خانه هم خدمات ارائه میدهند و حتی اگر آخرین لحظه که از خانه قصد بیرون رفتن دارید و لاستیک پنچر شده است به هیچ وجه دست و پای خود را گم نکنید؛ کافیست فنستا را خبر کنید!

شارژ گاز کولر گازی قیمت

سایر خدمات فنستا

فنستا با سرعتی باورنکردنی خود را برای تعویض لاستیک در محل به شما میرساند.

از دیگر خدمات فنستا میتوان به نصب و تعمیر دوربین مدار بسته و دزدگیر اشاره کرد. حتما همه شما به خوبی میدانید که یکی از معضلات این روزهای مغازه های کوچک و بزرگ و حتی مجتمع های بزرگ در سراسر شهرهای کوچک و بزرگ و حتی آموزشگاه ها، مدارس، فروشگاه ها، ادارات مختلف حفظ امنیت جان و مال مراجعین و اجناس موجود و خدمات حاضر در امکان میباشد؛ بنابراین دوربین های مداربسته و دزدگیر ها میتوانند از هرگونه پیشامدهای خطرناک و ناگوار جلوگیری کند و در آرامش خاطر تمامی اقشار و اصناف سهم بسزایی ایفا میکند. تکنسین های فنستا شما را در خرید و نصب و حتی تعمیر دوربین مداربسته و دزدگیر کمک میکنند.

مطلب پیشنهادی:   مقایسه کولر گازی الجی و اجنرال

در این روزهایی که خرید انلاین و دریافت خدمان آنلاین در کشور ایران رایج شده است فنستا هم همانند بقیه وبسایت های دیگر با ارائه خدمات آنلاین به شیوه ای آسان و با سرعت بالا و گرفتن سفارش های شما عزیزان در راحتی و اطمینان خاطر شما نقشی کوچک ایفا کرده است.

ثبت سفارش آسان

براحتی میتوانید از اپلیکیشن و وبسایت فنستا و یا بصورت تلفنی در کمتر از ۲ دقیقه ثبت سفارش نمایید.

انجام سریع سفارشات

پس از ثبت سفارش تکنسینهای ماهر فنستا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و برای انجام سفارش به محل اعزام میشوند.

تکنسین‌های ماهر

فنستا در هر یک از شاخه های فنی، تیمی از با تجربه ترین تکنسین‌ها را بصورت شبانه روزی در اختیار دارد. همچنین فنستا اپلیکیشنی را طراحی کرده است تا آن را به راحتی روی گوشی موبایل تان نصب کنید و با یک کلیک به تیم متخصص فنستا وصل شوید.

کلیک کنید.!

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *