قیمت نصب کاغذ دیواری در شیراز

هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز

کاغذ دیواری به پوششی گفته می‌شود که به منظور تزیین دیوارهای داخلی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پوشش که جزو دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی ارائه می‌شود. امروزه اهمیت طراحی داخلی ساختمان‌ها از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. کاغذ دیواری به عنوان بخشی از این طراحی، می‌تواند نقش بالایی را در زیبا سازی محل کار یا زندگی ایفا کند. کاغذ دیواری به صورت رول یا متری فروخته می‌شود و با چسباندن بر روی دیوار پیاده سازی می‌شود. کاغذهای دیواری به روش‌های مختلفی چاپ می‌شود. چاپ سیلک ابریشمی، چاپ به وسیله حکاکی و چاپ دیجیتالی از جمله انواع کاغذ دیواری به شمار می‌روند. نوع جدیدی از کاغذ دیواری‌ها به نام پوستر دیواری وجود دارد که به وسیله پرینترهای جوهر افشان بزرگ تولید می‌شوند. مزیت این مدل از کاغذ دیواری‌ها تنوع در طرح آن‌هاست که به کمک کامپیوتر چاپ می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها هزینه مخصوص به خود را دارند. اما در این مقاله قصد داریم تا هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز را با هم مرور کنیم. قیمت نصب کاغذ دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟ چه مدت زمانی برای نصب کاغذ دیواری باید صرف کنیم؟ چه کارهایی قبل و بعد از نصب کاغذ دیواری باید انجام دهیم؟

لوازم مورد نیاز برای نصب کاغذ دیواری

 

هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیرازکاغذهای دیواری از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین دیوارپوش‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌روند. دوام، تنوع و نصب آسان از مزیت‌های کاغذ دیواری به شمار می‌رود. نصب کاغذ دیواری مستلزم دقت و مهارت بالایی است. اما اگر فکر می‌کنید می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید به این لوازم احتیاج دارید.

  • تیغ موکت بری
  • کاردک پلاستیکی
  • چسب چوب
  • چسب مخصوص کاغذ دیواری
  • فرچه یا قلم موی نقاشی
  • میزکار
  • رول کاغذ دیواری
مطلب پیشنهادی:   شارژ کولر گازی

از تیغ موکت بری برای برش کاغذ دیواری در ابعاد مناسب استفاده کنید. به منظور چسباندن کاغذ دیواری به دیوار از چسب‌های با پایه آب استفاده می‌شود. این چسب‌ها در مدت کوتاهی خشک می‌شوند و همچنین بوی بسیار کمی دارند. اگر این چسب در زمان نصب از زیر کاغذ بیرون بزند براحتی با اسفنج یا دستمال خیس تمیز می‌شود. چسب مخصوص کاغذ دیواری، به شکل پودری سفید رنگ، شبیه به گچ است. بایستی این پودر، آب و چسب چوب را با نسبتی مشخص با یکدیگر مخلوط کنید. ساخت چسب بسیار تخصصی بوده و نیاز به تجربه بالایی دارد. انتخاب چسب مناسب، از مهمترین عوامل موثر در قیمت نصب کاغذ دیواری در شیراز خواهد بود. کیفیت چسب در طولانی مدت تاثیر خود را نشان می‌دهد. چسب بی کیفیت باعث خواهد شد پس از مدتی لبه‌های کاغذ دیواری از دیوار کنده شده و نمای زشتی پیدا کند. پس از آنکه چسب را آماده کردید، دیوار را با قلم مو به چسب آغشته کنید. کاغذ دیواری‌ای را که به اندازه لازم برش زده‌اید بر روی آن بچسبانید. با کاردک کاغذ دیواری را به دیوار بچسبانید. لبه‌های اضافه را نیز می‌توانید با کاتر برش زده و بردارید. این عمل را برای تمامی دیوارها انجام داده تا تمام مساحت دیوار مورد نظر را پوشش دهد.

نکات مهم قبل از نصب کاغذ دیواری

 

هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز

اگر قصد دارید تا بهترین نتیجه را از نصب کاغذ دیواری بگیرید باید نکاتی را قبل از نصب حتما رعایت کنید.

  • جنس دیواری که قصد دارید آن‌را با کاغذ دیواری بپوشانید بسیار مهم است. دیوار گچی بهترین حالت برای نصب کاغذ دیواری است. در حالی که کاغذ دیواری بر روی دیوارهای سیمانی و آجری به خوبی نصب نمی‌شود.
  • دیوار را از نظر رطوبت و نم، بررسی کنید. اگر دیوار نم زدگی داشته باشد باید آن را برطرف کنید. نم می‌تواند به راحتی کاغذ دیواری را خراب کند. بررسی نم‌زدگی دیوار و زیرسازی کار بسیار حائز اهمیت است. این عمل درهزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز به صورت مجزا محاسبه می‌گردد. یعنی اگر دیواری نیاز به زیرسازی و نم زدایی داشته باشد، کارفرما باید هزینه آن را جدا پرداخت نماید. این کار برای دوام و زیبایی طولانی مدت کاغذ دیواری بسیار ضروری است.
  • دیوار باید فاقد هر گونه ترک و شکاف باشد. حتی ترک‌های ریز می‌تواند در طولانی مدت، نمای کاغذ دیواری را خراب کند. بنابراین اگر زیبایی برایتان مهم است، حتما این مسئله را بررسی کنید.
  • به منظور یک دست سازی کاغذ دیواری بهتر است کلیه کلید و پریزهای روی دیوار را باز کنید. کاغذ دیواری را نصب کنید. روی قسمت خالی کلید سوراخ کوچکی ایجاد کنید. لبه‌های کاغذ دیواری را به داخل سوراخ‌های کلید لا بزنید. سپس کلید یا پریز را سرجای خود ببندید. البته قبل از شروع این کار حتما برق را قطع کنید.
مطلب پیشنهادی:   تعمیر پکیج در محل

اندازه گیری کاغذ دیواری مورد نیاز

اما اصلی‌ترین بخشی که در قیمت نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز تاثیر دارد تعداد رول‌‌های آن است. برای آنکه بدانید فضای مورد نظر شما چه تعداد رول کاغذ دیواری نیاز دارد باید دست به کار شوید. برای مکان‌هایی که ارتفاع کف تا سقف زیر سه متر است باید به این شکل عمل کنید. طول تمامی دیوارهای مورد نظر خود را بدون در نظر گرفتن پنجره و درب اندازه بگیرید. عدد به دست آمده را در دو ضرب کرده و بر سه تقسیم کنید. حاصل این محاسبه را به سمت بالا گرد کنید. به این شکل تعداد رول مورد نیاز خود را به صورت حدودی به دست آورده‌اید. هر رول از کاغذ دیواری به طول ۱۰ متر و با عرض‌های ۵۰ سانت، ۷۰ سانت و ۱۱۰ سانت عرضه می‌گردد. یعنی یک رول، ۵ متر، ۷ متر و ۱۱ متر مربع را پوشش خواهد داد. معمولاً هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز بر اساس رول محاسبه می‌گردد.

سخن پایانی

شاید در نگاه اول نصب کاغذ دیواری کاری بسیار ساده به نظر برسد. اما با توجه تجربه متخصصین گروه فنستا، به شدت توصیه می‌شود اینکار را به یک نصاب حرفه‌ای بسپارید. زیرا فوت و فن‌هایی در کار وجود دارد که بسیار مهم هستند. عدم رعایت این نکات، در زیبایی نهایی کار به شدت تاثیرگذار است. سرانجام اگر تصمیم به این کار دارید می‌توانید با گروه فنستا تماس بگیرید. کافی است به وب سایت یا اپلیکیشن ما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. گروه فنستا در شهرهای کرج، تهران، شیراز و اصفهان کلیه خدمات لوازم خانگی و منزل را در محل شما ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر ماشین لباسشویی حایر

 

 

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *