تعمیر ماشین لباسشویی حایر

تعمیر ماشین لباسشویی حایر

شماره تماسماشین لباسشویی حایر یک محصول نام آشنا در میان برند‌های داخلی تولید لوازم خانگی است. در سال‌های اخیر نیز کیفیت و تنوع در تولید و تعمیر انواع لوازم خانگی نیز پیشرفت بسیاری کرده است؛ به همین دلیل مشکلاتی که ممکن است برای شخص پیش بیاید و وی به تعمیر لوازم خانگی نیاز داشته باشد به حداقل رسیده‌اند. با این وجود هنوز هم ممکن است مشکلاتی را شاهد باشیم. این نقص‌ها گاهی در مرور زمان به دلیل نصب نادرست و تنظیم نبودن محل نصب رخ می‌دهد و گاهی ممکن است به دلیل اشتباهات انسانی در روند تولید دچار مشکل باشد. به هر شکلی که نقص ایجاد شده باشد شرکت حایر برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر مسئول خواهد بود و با اطلاع شما تعمیرکاران خود را به محل اعزام می‌کند. تعمیرکاران ماشین لباسشویی حایر نیز با مهارت خود اقدام به عیب یابی و تعمیر می‌کنند.
در ادامه با مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی حایر ایجاد شود و اهمیت خدمات پس از فروش آن آشنا می‌شویم.

 

           با اپلیکیشن فنستا همیشه در دسترس هستیم

اپلیکیشن فنستا فضای کمی از گوشی شما را اشغال میکند و ثبت سفارش بوسیله آن بسیار آسان است

 

همین حالا دانلود کنید

آیکون 

 

چه مشکلاتی در ماشین لباسشویی حایر ممکن است ایجاد شود؟

ماشین‌های لباسشویی مانند تمام لوازم خانگی دیگر در طی استفاده ممکن است به مشکل بخورند. این مشکلات بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود. شایعترین عامل برای بروز نقص قدیمی بودن ماشین لباسشویی است که به مرور زمان ایجاد می‌شود.
بسیاری از شرکت‌ها مانند برند حایر نیز برای رفع نگرانی مشتریان از این بابت گارانتی‌های ۸ تا ۱۰ ساله برای محصولات خود در نظر می‌گیرند‌. اما بعضی نقص‌ها به دلیل اشتباهات انسانی در روند تولید و اجرای مراحل نصب رخ می‌دهد. البته برندی مانند حایر با توجه به قدمتی که دارد به ندرت با چنین مشکلی مواجه می‌شوند اما به هر حال محتمل خواهد بود. اما مشکلاتی که دلیل آن را بیان کردیم ممکن است به چند شکل خود را نشان دهند، در صورت مشاهده‌ی آنها باید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر پکیج گلدیران

روشن نشدن ماشین لباسشویی حایر

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی حایر

 

بدون شک روشن نشدن ماشین لباسشویی به دلیل نرسیدن برق به سیستم آن رخ می‌دهد. گاهی پریز‌ها و محافظ برق مشکل دارد که با چک کردن آن می‌توانید مشکل را حل کنید. اما اگر باز هم ماشین لباسشویی روشن نشد، سریعا با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

برق گرفتگی هنگام تماس با ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی همواره به دلیل استفاده‌ی همزمان از آب و الکتریسیته یک مشکل رایج در خود دارد، آن هم برق گرفتگی می‌باشد. در این حالت هنگام لمس ماشین لباسشویی دچار برق گرفتگی جزئی خواهید شد. این حالت ممکن است باعث اتصالی شدیدتر و سوختن ماشین لباسشویی یا حتی برق گرفتگی بیشتر در افراد شود. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید حتما با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر تماس بگیرید.

تخلیه نکردن پمپ آب

پمپ آب ماشین لباسشویی ممکن است به هر دلیلی آب را تخلیه نکند که به هیچ وجه نباید با این موضوع به سادگی برخورد کرد. مراجعه به متخصصان و تعمیرکاران ماشین لباسشویی حایر بهترین اقدام است تا برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر اقدام مناسب را انجام دهند.

نشستن لباس‌ و انجام نادرست مراحل شستشو

تعمیرات ماشین لباسشویی حایر

 

ماشین‌های لباسشویی در سال‌های اخیر هوشمند شده‌اند، دارای حالت‌های مختلفی برای شستشو در خود هستند. اما مشکل نرم افزاری در ابتدای کار بخصوص برای موتور‌های تسمه‌ای ماشین لباسشویی به دلیل تکان‌های زیاد دیده می‌شد. اما با گیربکسی شدن موتور‌ها این مشکل کمتر شد. اگرچه اشتباهات در برنامه ریزی همچنان رخ می‌دهد که تعمیرکاران ماشین لباسشویی حایر با بررسی دقیق آن را رفع می‌نمایند.

 

 

نصب نادرست ماشین لباسشویی چه تاثیری در ایجاد مشکل برای آن دارد؟

بعد از خرید ماشین لباسشویی نکته‌ی مهم نصب آن می‌باشد. نصب ماشین لباسشویی برای هر برند تفاوت‌هایی دارد و باید به آن توجه کرد. برای مثال ماشین لباسشویی بوش برای امنیت در حمل و نقل در پشت خود دارای یک پیچ مخصوص است که دیگ را قفل می‌کند و اگر از آن با خبر نباشید و هنگام نصب پیچ را آزاد نکنید در همان ابتدا آسیب جدی خواهد دید. تعدادی از گزارشات خرابی برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش نیز به همین دلیل است.
در نصب ماشین لباسشویی حایر نیز بخصوص برای متصل کردن آب به شیر برقی آن باید با دقت و اصولی این کار را انجام داد در غیر این صورت ممکن است ورود آب به داخل آن دچار مشکل شود یا به پمپ تخلیه آسیب وارد شود. این مشکل در نصب طبق تجربیات نمایندگی‌ تعمیر ماشین لباسشویی حایر بیشترین علت تعمیر ماشین لباسشویی حایر بوده است، به همین دلیل نصب را نباید چندان ساده گرفت.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر یخچال سامسونگ در منزل

 

 

حالت برق گرفتگی در ماشین لباسشویی حایر به چه دلیل می‌باشد؟

 

تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر

از ابتدای تولید ماشین لباسشویی تا به حال مشکل برق گرفتگی در آنها وجود داشته است. در بیشتر ساختمان‌های پیشرفته وجود چاه ارت و سیم ارت در ماشین لباسشویی این مشکل را حل نموده است. اما اگر از آن بهره‌مند نباشید باید در صورت مواجهه با این مشکل به سرعت اتصال برق را قطع کرده و به تعمیرکاران ماشین لباسشویی حایر اطلاع دهید. دلیل این مشکل ممکن است بخاطر خیس بودن زیر آن و یا نفوذ آب به سیم پیچی و اتصالی در سیم ‌پیچی ماشین لباسشویی رخ دهد.
گاهی نیز مشکل در برد خواهد بود و به علت نشتی خازن رخ می‌دهد. بهر حال بروز آن باید مورد توجه باشد و تعمیر ماشین لباسشویی برای این مشکل کمی پیچیده تر خواهد بود. عیب یابی دقیق و آشنایی با الکترونیک بسیار در پیدا کردن علت اصلی و رفع آن اهمیت دارد.

 

چرا باید تعمیر لوازم خانگی را به تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر بسپاریم؟

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج به دلیل وجود انواع تعمیرکار ممکن است به دست افراد متفرقه انجام شود. اما مشکلاتی که در برد و سیم پیچی ایجاد می‌شود بسیار ظریف و پیچیده‌ خواهد بود. همچنین تعمیرکاران متفرقه تنها با مفهوم و نحوه‌ی کار کلی ماشین‌های لباسشویی آشنا هستند در حالی که هر شرکت و برند برای اجرای بهتر و کیفیت مناسب در شستشو و همچنین افزایش طول عمر محصول خود، فرمول اختصاصی و مهندسی شده‌ی متفاوتی را در ماشین لباسشویی پیاده می‌کند.
در کرج و تهران با این اشتباه کمتر مواجه هستیم که به لطف اطلاع رسانی مناسب نمایندگی‌ها و سایت‌هایی مانند فنستا اتفاق افتاده است. ولی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر، فنستا، چه تفاوتی با سایر تعمیرکاران دارد؟ هر شرکت برای تعمیرکاران مختص به خود فرمولاسیون را توضیح می‌دهد و آن‌ها را کاملا با مشکلات رایج و تعمیر درست ماشین لباسشویی حایر آشنا می‌نماید. همچنین آنها آمادگی دارند که در اسرع وقت به تعمیر ماشین لباسشویی اقدام کنند.
همچنین با انجام مراحل تعمیر در حضور شما و توصیه‌های لازم طول عمر آن را به حداکثر می‌رسانند. در حالی که تعمیرکار معمولی تنها به کارکرد دوباره‌ی ماشین لباسشویی اهمیت می‌دهد و ممکن است که بی دلیل قطعه‌ را تعویض نماید.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

چگونه می‌توانیم نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر را از مشکل مطلع کنیم؟

تماس با نمایندگی حایر به راحتی امکان‌پذیر است و می‌توانید با شماره‌ گیری نمایندگی مربوط به شهر خود این مشکل را در میان بگذارید و آن‌ها را مطلع کنید. نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در کرج با پیشرفت علم و تلاش برای دسترسی ۲۴ ساعته‌ی شما به خدمات پس از فروش باعث شده است که فنستا سفارش تعمیر شما را در هر ساعت از شبانه روز ثبت کند و در سریع ترین زمان به شما مراجعه نمایند.

نتیجه گیری

مشکلات رایج در ماشین‌های لباسشویی ممکن است به هر دلیلی ایجاد شود و همواره وجود خواهد داشت. پیشرفت تکنولوژی دسترسی شما به خدمات را آسان‌تر کرده است و به رفع این مشکلات کمک بسزایی می کند. شما نیز با شناختن این نقص‌ها می‌توانید نمایندگی‌ها را به سرعت مطلع نمایید. حتی شرکت حایر که سالها است که در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد نیز با شناسایی و مطلع کردن مشتریان از این مشکل‌ها و همچنین پیاده کردن یک مهندسی کاملتر سعی در رفع مشکلات دارد. اما همواره خدمات پس از فروش و نیاز به یک تعمیرکار مجرب وجود دارد.

 

 

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *