نوع خدمت قیمت(تومان)
نصب سانترال ۱۰% قیمت سانترال
وصل خطوط شهری و داخلی(هنگام نصب سانترال) هر خط ۳۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰
عیب یابی و وصل خطوط شهری و داخلی ۷۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰
برنامه ریزی موردی سانترال کم ظرفیت ۲۲۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰
برنامه ریزی موردی سانترال پر ظرفیت ۳۸۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰
کابل کشی تلفن (هر متر) ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰
داکت کشی (هر متر) ۴۵۰۰ تا ۸۰۰۰
قرارداد سرویس و نگهداری سالیانه توافقی

مدیریت تماس های ورودی و خروجی در شرکت از دستتان در رفته و میخواهید هر چه سریع تر سر و سامانی به شرایط بدهید؟ میخواهید در هر جایی به تماس های شرکت تان دسترسی داشته باشید و روند مدیریت، محدود به مکان نباشد؟ با استفاده از خدمات نصب، راه اندازی و تعمیر تلفن و سانترال مرکز فنستا، مدیریت شبکه های داخلی شرکت و سازمانتان در سریع ترین زمان ممکن با کمک مجرب ترین تکنسین ها انجام خواهد شد.

فنستا با کمک دانش و تخصص پرسنل مجرب خود تمامی نیازهای شما مربوط به وصل خط تلفن، نصب سانترال و برنامه ریزی برای آنها با توجه به ظرفیت مورد نیاز، کابل کشی، داکت کشی و تمام خدمات مربوط به این سرویس را با کمترین هزینه، اما با بهترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن برای شما فراهم می آورد. تنها کافی است از طریق شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۴۴۲۲ با کارشناسان ما در تماس باشید.

Telephone and PBX services

خدمات تلفن و سانترال به چه دردی می خورند؟

رمز موفقیت و بالا ماندن یک شرکت نسبت به رقبا، ارتباط موثر و صادقانه با مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه است؛ اما این ارتباط چطور انجام میپذیرد؟ روش های متفاوتی برای این کار وجود دارد، اما بدون شک بهترین و نتیجه بخش ترین آنها برقراری ارتباط از طریق تلفن خواهد بود.

افراد بسیاری احتمالا از طریق تماس با کسب و کار شما سعی در کسب اطلاعات و رفع سوالات خود دارند. ولی این وظیفه شما است تا به وسیله خدمات تلفن و سانترال باکیفیت و خوب، ارتباطی واقعی و اثربخش را برای آنها رقم بزنید. در نهایت نیز آنها را مجاب به استفاده از محصولات یا خدمات خود کنید.

با این وجود، خدمات مرکز تلفن سانترال چگونه به بهترین نحو اجرا خواهند شد؟ به کدام مرکز برای این کار اعتماد کنیم؟

مرکز فنستا, خدمات تلفن و سانترال

مرکز فنستا؛ برقرار کننده موثرترین ارتباط میان شما و مخاطبان هدف

فنستا فعالیت خودر را از سال ۹۷ در کرج توسط چندین متخصص مجرب در زمینه خدمات تاسیسات فنی و ساختمان آغاز کرد. به دلیل مهارت بالای کارشناسان و کسب اعتماد افراد، همچنین با جلب اطمینان مشتریان و افزایش تقاضا از شرکت، فنستا، توسعه زیادی پیدا کرده و بر تعداد کارشناسان خود، افزوده است.

۴ عامل مهم که در توسعه شرکت نقش داشته است، مهارت کارشناسان، ارائه خدمات متنوع و باکیفیت در سریع ترین زمان با بهترین قیمت بوده است.

مهارت کارشناسان

همه متخصصین و تکنسین های مشغول به کار در فنستا از میان بهترین و باسابقه ترین افراد حال حاضر انتخاب شده اند. افرادی که در زمینه مخصوص به خود (خدمات تلفن و سانترال یا دیگر سرویس های ارائه شده در مرکز  فنستا) آموزش دیده و تجربه بالایی دارند. مهارت کارشناسان است که منجر به فراهم آوردن بهترین سرویس ها و جلب رضایت مشتریان خواهد شد.

عرضه خدمات متنوع و باکیفیت

از برقکاری ساختمان گرفته تا تعمیر لوازم خانگی، از نصب و تعمیر کولر تا خدمات فنی سانترال و چندین سرویس دیگر مرتبط با ساخت یا بازسایی ساختمان، همگی در فنستا برای مشتریان عزیز فراهم آورده شده اند. هر بخش تکنسین مربوط به خود را داشته که پس از ارزیابی های فراوان جذب مرکز شده اند تا بهترین تجربه استفاده از چنین خدمات آنلاینی را به شما ارائه دهند.

خدمات سانترال تلفن

ارائه سرویس ها در سریع ترین زمان

فاصله ثبت درخواست تا اعزام تکنسین به محل شما تنها چند ساعت است. البته همین چند ساعت را نیز شما به عنوان درخواست کننده خدمات انتخاب خواهید کرد. تنها کافی است تلفن را برداشته و برای هر کدام از خدمات تلفن و سانترال شرکت، تعمیر پکیج ایران رادیاتو، نصب و تعمیر دوربین و دزدگیر و … از مرکز فنستا درخواست دهید و یا از طریق سایت و اپلیکیشن فنستا، اقدام به ثبت سفارش نماید. پس از ثبت، تکنسین ها در زمانی که شما مقرر کردید، به منزلتان اعزام می شوند.

البته لازم به ذکر است سرویس دهی به صورت شبانه روزی بوده و کارشناسان ما در هر ساعتی از روز قادر به پاسخگویی به نیازهای تاسیساتی- فنی ساختمان شما خواهند بود.

قیمت های واقعی

انواع خدمات تلفن سانترال در هر مرکز و ارائه دهنده سرویسی متفاوت خواهد بود. ولی با مقایسه قیمت های فنستا با دیگر شرکت ها متوجه تفاوت فاحش میان هزینه ها خواهید شد. قطعا شنیدید هیچ ارزانی بی علت نیست. ولی در نظر داشته باشید که قیمت های ما ارزان نیستند؛ بلکه واقعی اند.

کسب رضایت و خشنودی مشتریان جزو اصول ابتدایی شرکت ما است. ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی و سریع ترین زمان ممکن دلیل قانع کننده ای بر افزایش بی رویه قیمت ها نیست. قیمت خدمات تلفن و سانترال یا هر سرویس تاسیساتی- فنی دیگری در فنستا کاملا مطابق با اصول قیمت گذاری مشخص شده اند. علت اختلاف فاحش میان قیمت های فنستا و دیگر شرکت ها نیز همین امر است.

خدمات فنی سانترال

سرویس هایی که در بخش خدمات تلفن و سانترال فنستا ارائه میشود عبارتند از:

وصل خط تلفن

وصل خط تلفن از جمله کارهایی است که حتما باید توسط کارشناس این حوزه انجام شود؛ زیرا اجرای آن نیاز به مهارت و شناخت انواع تجهیزات مانند پریز تلفن، سیم کشی ها و کابل مخابرات دارد. برای بهره مندی از این سرویس و وصل هر چه سریع تر خط تلفن، همین حالا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۴۷۴۲۲ تماس بگیرید.

وصل خطوط شهری و سانترال

پس از خرید دستگاه، اولین کاری که باید برای اتصال سانترال انجام دهید، وصل کردن خطوط شهری است. در واقع، تنها در صورتی میتوانید خطوط تلفنی شرکت را مدیریت کنید یا با مشتریان خود ارتباط موثرتری برقرار کنید که این روند به درستی و توسط تکنسین مربوطه انجام پذیرد. برای این کار و سفارش خدمات تلفن و سانترال، اینجا کلیک کنید.

برنامه ریزی کامل یا موردی سانترال کم ظرفیت یا پرظرفیت

راه اندازی، برنامه ریزی و تنظیمات خدمات سانترال تلفن یکی از مراحلی است که پس از نصب باید انجام شود. پیکربندی متناسب با ظرفیت سانترال برنامه ریزی شده و وابسته به وارد کردن یک سری کدهای به خصوص است.

برنامه ریزی یا ضبط تلفن گویا

کسب و کار گسترده ای دارید و میخواهید نیاز مشتری را سریع تر متوجه شوید؟ یا اینکه میخواهید پرسنل قسمت پاسخگویی به سوالات، روند خدمات رسانی کارآمدتری داشته باشند؟ تلفن گویا جواب این مسائل خواهد بود. تنها کافی است با کارشناسان فنستا مشورت کنید تا درباره نحوه برنامه ریزی یا ضبط آن به شما کمک نمایند.

کابل کشی و داکت کشی

به منظور ایجاد زیرساخت مناسب برای خدمات کامپیوتر و شبکه، دوربین و دزدگیر، خدمات تلفن سانترال و … به کابل کشی و داکت کشی دقیق نیاز خواهید داشت. پروسه هوشمندسازی شرکت تنها با کمک این موارد انجام خواهد گرفت. شما میتوانید برای سفارش این سرویس همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • چه مدت پس از ثبت درخواست، خدمات مرکز تلفن سانترال شرکت من انجام خواهد گرفت؟

به هنگام ثبت سفارش، روز و ساعت مراجعه تکنسین های فنستا به محل را نیز معین میکنید. کارشناسان نیز در همان تاریخ مقرر شده برای سرویس دهی به محل می آیند.

  • نحوه سرویس دهی متناسب با بزرگی شرکت متفاوت خواهد بود؟

کارشناسان فنستا قادر به ارائه خدمات تلفن و سانترال به هر شرکت با هر تعداد پرسنلی هستند. با ما تماس بگیرید تا با صحبت با کارشناسان، اطلاعات دقیق تری راجع به این موضوع دریافت کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

6 پاسخ

بازتاب‌ها و دنبالک‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *