تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

شماره تماستعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، همانند سایر ماشین لباسشویی های برندهای دیگر انجام می شود؛ با این وجود بد نیست تا پیش از پرداختن به مسائل مربوط به تعمیر این ماشین لباسشویی، به معرفی شرکت سازنده آن بپردازیم. شرکت تولیدی صنعتی «پاکشوما»، با توجه به نیاز روزانه مردم عزیز کشور، در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرد. محصولات این شرکت، سال‌هاست که طرفداران خود را داشته و به دلیل کیفیت بی‌همتایی که دارد، بعضاً به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. محبوبیت این برند تولید کننده ملزومات خانگی، در سطح خاورمیانه مطرح است و این شرکت، محصولات خود را در پنج گروه اصلی یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و کولر گازی در بازار به مردم عرضه می‌نماید.

 

             با اپلیکیشن فنستا همیشه در دسترس هستیم

اپلیکیشن فنستا فضای کمی از گوشی شما را اشغال میکند و ثبت سفارش بوسیله آن بسیار آسان است

 

همین حالا دانلود کنید

آیکون 

یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت پاکشوما، ماشین لباسشویی آن است. ماشین لباسشویی‌های این برند در انواع ۶ کیلویی، ۷ کیلویی، ۸ کیلویی، ۹ کیلویی و ۱۰ کیلویی در بازار وجود دارند. شرکت پاکشوما به دلیل همکاری ویژه‌ای که با شرکت ال‌جی کره دارد، از موتورهای کره‌ای در بدنه سری ماشین لباسشویی‌های خود بهره برده‌ است. بحث کیفیت محصولات پاکشوما را که‌ کنار بگذاریم، گاهی پیش می‌آید که این دستگاه‌ها نیز همانند هر دستگاه برقی دیگری خراب شوند و یا به تعمیر نیاز داشه باشند. تحت چنین شرایطی، تکلیف چیست؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان با کمترین قیمت و حداقل زمان ممکن، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما را انجام داد؟ در ادامه مطلب، قصد داریم سوالات متداول شما عزیزان را پوشش دهیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم.
با ما همراه باشید.

 

اگر متوجه چنین مشکلاتی در ماشین لباسشویی خود شده‌اید، حتماً با یک متخصص تماس بگیرید

برای اینکه تشخیص دهید در نحوه کار ماشین لباسشویی شما اختلالی ایجاد شده است، موارد زیر را به دقت مطالعه کنید. فرقی نمی‌کند که دستگاه شما توسط چه برندی ساخته شده است، تنها فاکتورهای زیر در تشخیص مشکل اهمیت دارند؛ چه به دنبال تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ باشید، چه برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو خود به دنبال متخصص بگردید، تمام مراحل زیر می‌توانند کمکتان کنند تا سریع‌تر پیش بروید نیاز است قبل از اینکه به فکر تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما خود بیفتید، موارد زیر را چک کنید:

مطلب پیشنهادی:   تعمیر ماشین لباسشویی حایر

تعمیر لباسشویی پاکشوما

 

• روشن نشدن خود دستگاه
• اتصال دستگاه به برق
• سالم بودن کامل دوشاخه، پریز برق و محافظ آن
• مشکل نداشتن پریز برق
پس از چک کردن تمامی این موارد، اگر دستگاه مذکور روشن نشد، باید به فکر تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما خود باشید.
تمیز نشدن لباس‌های کثیف در ماشین
سعی بفرمایید طبق ظرفیتی که برای ماشین لباسشویی شما تعریف شده است در آن لباس بریزید و از پر کردن بی‌رویه ماشین خودداری کنید. همچنین همیشه مقدار مناسبی از مواد شوینده را استفاده کنید و مخزن مواد شوینده ماشین را پر نکنید. اگر تمامی این نکات را رعایت کرده‌اید اما ماشین، همچنان رخت‌های چرک را کثیف و شسته نشده به شما تحویل می‌دهد، وقت این است که از بخش «تعمیرات لوازم خانگی» وبسایت فنستا، درخواست اعزام متخصص مربوطه کنید!
لباسشویی نمی‌تواند کار آبگیری لباس‌ها را انجام دهد
اگر فشار آب خانه کم باشد، دستگاه نمی‌تواند به راحتی آبگیری را انجام دهد. شلنگ‌ آب نیز باید بررسی شود.
خاموش شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی
گاهی ماشین لباسشویی خود به خود خاموش می‌شود. در این صورت، لازم است با تعمیر برد ماشین لباسشویی پاکشوما خود در کاهش هزینه‌های بعدی (که ممکن است تحت شرایطی که به ماشین لباسشویی رسیدگی نکنید، گریبان‌گیرتان شود) صرفه‌جویی کنید.
شنیدن صداهای غیرمنتظره، بلند و مهیب به هنگام روشن کردن دستگاه: گاهی موتور ماشین لباسشویی آسیب می‌بیند. همچنین، با نفوذ آب به بخش‌هایی مانند بلبرینگ می‌تواند باعث ایجاد صداهای آزار دهنده به هنگام روشن شدن ماشین شود. تحت چنیت شرایطی، متخصصین فنستا با تعمیر برد ماشین لباسشویی و یا تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما شما، آن را نجات می‌دهند!

مطلب پیشنهادی:   هزینه نصب کاغذ دیواری در شهر شیراز

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما توسط تیمی از متخصصین فنستا

تعمیرات لباسشویی پاکشوما

گاهی لازم است برای تعمیر ماشین لباسشویی، متخصص مربوطه قطعه‌‌ای را از دستگاه خارج و آن را با یک قطعه سالم و اورجینال تعویض کند. تعمیرکاران فنستا در صورت نیاز، قطعه مذکور را خریداری می‌کنند. در مرحله بعد، آن قطعه روی دستگاه تست می‌شود تا اگر مشکلاتی به هنگام روشن شدن دستگاه ایجاد شد، سریعاً تشخیص داده شود و در صورت نیاز، مجدداً نصب شود. انجام چنین مراحلی در خانه و بدون داشتن اطلاعات دقیق، می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را به مشکلات قبلی دستگاه شما اضافه کند؛ بنابراین بهتر است اگر مهارت کافی ندارید، کار را به دست کاردان بسپارید! خوشبختانه، مشاورین فنستا می‌توانند به شما کمک کنند؛ فقط کافیست با شماره تلفن‌های مربوطه تماس حاصل فرمایید تا یک متخصص به محل اعزام شود. از تعمیر سوئیچ فشاری گرفته تا تعمیر پمپ تخلیه، تایمر، برد الکترونیکی و قفل درب، همه و همه توسط متخصصین فنستا قابل انجام هستند.

 

انواع ماشین‌های لباسشویی پاکشوما

برای اینکه بتوانید تعمیر ماشین لباسشویی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، لازم است تا ابتدا انواع آن را بشناسید، سپس طبق اطلاعات و مدل دستگاه خود، با اعزام متخصص مربوطه، مشکلات قطعات مختلف را برطرف سازید. اصولاً لباسشویی‌های پاکشوما، دارای وزنی بین ۶، ۷، ۸ و ۹ کیلوگرم هستند.
اگر خانواده‌ای پر جمعیت دارید، بهتر است لباسشویی پاکشوما خود را ۹ کیلوگرمی انتخاب کنید. یک لباسشویی ۶ کیلوگرمی نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های کم جمعیت باشد.

انواع برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی شما و نحوه کار با آن‌ها

معمولا در بروشور‌ بسته‌بندی ماشین لباسشویی پاکشوما، تمامی برنامه‌ها و نحوه کار با آن‌ها، شرح داده شده است. برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ی ماشین لباسشویی شما این امکان را فراهم می‌سازد تا بسته به نوع و حجم لباس‌ها، آن‌ها را بشویید.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر پکیج در مهرشهر

دور موتور ماشین لباسشویی پاکشوما

ایرادات ماشین لباسشویی پاکشومایکی از قطعات مهم که در سرعت و عملکرد برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ی ماشین لباسشویی تاثیر بسزایی دارد، خشک کن ماشین لباسشویی است. سرعت این قطعه با واحد دور در دقیقه مشخص می‌شود؛ به عبارت دیگر، برای اندازه‌گیری سرعت خشک کن، تعداد دفعاتی که می‌تواند در یک دقیقه بچرخد را می‌شمارند. اگر خشک کردن لباس‌ها پس از شستشو کمی برایتان سخت است، لباسشویی‌هایی با دور خشک کن بالاتر را انتخاب کنید.

 

نکات مهم

همیشه سعی کنید لباس‌های کثیف شما به حدی برسند که ظرفیت ماشین لباسشویی پر شود. در چنین شرایطی، در مصرف برق و آب صرفه‌جویی می‌شود. هنگام روشن کردن ماشین نیز حداقل دمای مورد نیاز برای شستشو را انتخاب کنید. ماشین‌های لباسشویی با درب جلو به مراتب، به صرفه‌تر بوده و آب کمتری مصرف می‌نمایند. اگر صرفه‌جویی در مصرف آب خانه برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است، ماشین لباسشویی‌های با درب جلو بهترین گزینه برای شما هستند.
ساعات اولیه صبح و روزهای تعطیل، بهترین زمان برای روشن کردن ماشین لباسشویی است. روشن کردن ماشین در ساعات اوج مصرف باعث کم شدن فشار آب در دستگاه می‌شود.

سخن پایانی

اگر بهترین دستگاه‌های برقی را نیز برای منزل خود خریداری کرده باشید، گاهی ممکن است دچار مشکل شوند. تعمیر لوازم خانگی یکی از دغدغه‌های خانوار ایرانی است؛ چرا که با توجه به کمبود متخصص، اعتماد به موسسات مختلف و سپردن کار تعویض قطعات دستگاه‌های برقی کمی سخت به نظر می‌رسد.
فنستا یک سامانه درخواست آنلاین است و کار خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. از کار تاسیسات منزل تا تعمیرات لوازم خانگی، همه را می‌توان به دست متخصصین فنستا سپرد. تکنسین‌های فنستا، ضمن داشتن ضمانت‌های فنی و اخلاقی، می‌توانند کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهند.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *