هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج

هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج

با پیشرفت تکنولوژی، همواره محصولاتی تولید شد تا بتواند امور زندگی را برای ما آسان کند. یکی از این محصولات ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی همانطور که از نام آن پیداست مسئول شستشوی لباس در منزل است. با توجه به اهمیت بهداشت فردی و پاکیزه بودن لباس‌ها از این دستگاه در منازل بسیار استفاده می‌شود. به همین دلیل سلامت دستگاه و کارکرد درست آن بسیار مهم است. روزی را تصور کنید که به دلیل خرابی ماشین لباسشویی، لباس مناسب برای رفتن به محل کار یا تحصیل ندارید. یا اینکه ماشین لباسشویی به دلیل عدم کارکرد صحیح باعث خرابی لباس محبوبتان شده است. این‌ها تنها بخشی از مشکلاتی است که ممکن است برای لباسشویی بوجود بیاید. ماشین لباسشویی LG یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های لباسشویی در ایران است. از این دستگاه به دلیل کیفیت بالا و عملکرد مناسب، بسیار استقبال شده است. اما هر دستگاه الکتریکی و مکانیکی، ممکن است در اثر عوامل گوناگون دچار خرابی گردد. بنابراین نیاز به تعمیر و یا سرویس‌های دوره‌ای پیدا می‌کند. اگر در منزل از این دستگاه استفاده می‌کنید باید بدانید هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج به چه میزان است؟ یا اینکه به چه عواملی بستگی دارد؟ اصولا در چه زمانی به تعمیر لباسشویی احتیاج پیدا می‌کنید؟ در این بخش از مقاله گروه فنستا در خصوص تعمیر ماشین‌های لباسشویی با ما همراه باشید.

معرفی ماشین لباسشویی LG

LG به عنوان یک برند مطرح در تولید لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. دامنه تولیدات این شرکت بسیار گسترده بوده و فروش محصولات آن در تمام دنیا انجام می‌شود. یکی از این محصولات ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی LG به دلیل کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالا بسیار محبوب بوده و خریداران بسیاری دارد. تنوع محصولات LG در این زمینه بسیار زیاد است به گونه‌ای که همواره خریداران در انتخاب خود سردرگم می‌شوند. توضیحات در مورد ماشین‌های لباسشویی LG بسیار زیاد است و در این مقاله نمی‌گنجد. بنابراین پس از خرید یکی از مدل‌ها باید نحوه استفاده آن را بدانید. همواره استفاده درست از ماشین لباسشویی هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج را کاهش می‌دهد. به طور کلی ماشین‌های لباسشویی LG به سه دسته تقسیم می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:   بهترین تعمیرکار لباسشویی در شیراز

 

  • هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج
  • ماشین‌های لباسشویی TWINWASH: این دسته که جزو جدیدترین محصولات LG به شمار می‌روند بسیار کارکرد بالایی دارند. این محصول دارای دو مخزن جداگانه با ابعاد بزرگتر و کوچکتر هستند. می‌توانید با توجه به حجم، جنس و رنگ، لباس‌ها را تفکیک کرده و هر یک را در محفظه‌ای جداگانه بشوئید. به این ترتیب از آسیب دیدگی لباس‌ها و همچنین مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنید.
  • ماشین لباسشویی درب از جلو: این دسته که از محبوب‌ترین مدل‌های لباسشویی به شمار می‌رود به صورت اتوماتیک عمل می‌کند. یعنی با قرار دادن لباس درون آن و مشخص کردن برنامه شستشو، عملیات آن آغاز می‌گردد. تمامی مراحل شستشو در این مدل‌ها به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد.
  • ماشین لباسشویی درب از بالا: این محصول که از قدیمی‌ترین انواع ماشین لباسشویی است به صورت یک سطل طراحی شده است. در این حالت، درب دستگاه از بالا باز شده و لباس‌ها در آن قرار می‌گیرد. این مدل نیز در دو حالت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می‌شود.

بدون در نظر گرفتن اینکه کدام مدل را انتخاب کرده‌اید باید نکات مهم در مورد نگهداری آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه به موارد نگهداری ماشین لباسشویی اشاره می‌کنیم. این نکات به شما کمک می‌کند تا هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج را مدیریت کنید.

نکاتی در مورد نگهداری ماشین لباسشویی LG

  • همواره با توجه به میزان ظرفیت لباسشویی از آن استفاده کنید.
  • هیچ‌گاه ورودی آب داغ را به لباسشویی وصل نکنید. لباسشویی‌ها به صورت پیش فرض دارای گرمکن آب هستند که به میزان استاندارد آب را گرم می‌کنند. بنابراین اتصال آب گرم به آن‌ها، باعث برهم خوردن این استاندارد شده و به دستگاه و لباس‌ها آسیب می‌رساند.
  • محفظه کشویی مواد شوینده را هر چند وقت یکبار تمیز کنید. رسوب این مواد در این محفظه باعث آلودگی محیط لباسشویی می‌گردد.
  • فیلترهای ماشین لباسشویی را به صورت دوره‌ای تمیز یا در صورت لزوم تعویض کنید.
  • ماشین لباسشویی را در محل‌هایی که رطوبت بالا دارند نصب نکنید.
  • از برنامه‌های شستشویی که در دمای بسیار بالا عمل شستشو را انجام می‌دهند زیاد استفاده نکنید. کارکردن مداوم ماشین لباسشویی در دمای بالا، علاوه بر مصرف انرژی زیاد، طول عمر دستگاه را نیز کاهش می‌دهد.
  • همواره برنامه شستشوی مناسب با لباس‌ها را انتخاب کنید.
  • شستشو و جرم زدایی و رسوب گیری ماشین لباسشویی را به صورت دوره‌ای انجام دهید.
مطلب پیشنهادی:   شارژ گاز یخچال در کرج

هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج

علائم خرابی ماشین لباسشویی

هر ماشین لباسشویی ممکن است علامت‌ها مختلفی برای خرابی از خود نشان دهد. اما تعدادی از این علائم در همه دستگاه‌ها یکسان است. در این‌جا به چند مورد شایع اشاره خواهیم کرد. پس از مشاهده این علائم حتما با یک متخصص تماس بگیرید. در این مرحله باید هزینه تعمیرات لباسشویی LG در کرج را به جان بخرید تا از زیان‌های بیشتر جلوگیری کنید.

  • درب ماشین لباسشویی به خوبی بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی آبگیری نکرده و عملیات شستشو آغاز نمی‌شود.
  • لباس‌های شسته شده به خوبی تمیز نمی‌شوند.
  • عمل تخلیه آب پس از پایان شستشو به خوبی انجام نمی‌گیرد. در این حالت با اینکه خشک کن دستگاه کار می‌کند اما باز هم لباس‌ها خیس هستند.
  • ماشین لباسشویی نمی‌تواند آب را به خوبی گرم کرده و ارور می‌دهد.
  • لباس‌ها پس از شستشو بوی بدی به خود می‌گیرند.
  • پس از شروع برنامه شستشو و آغاز عمل آبگیری، ماشین به خوبی نمی‌چرخد. سرعت آن پایین است و بوی سوختگی از آن به مشام می‌رسد.
  • اطراف دستگاه خیس بوده و از بخش‌هایی از آن آب به بیرون نشت می‌کند.
  • دستگاه درحین کار، صداهای زیاد و عجیبی می‌دهد.
  • در هنگام کار، لرزش بسیار زیادی دارد.
  • پس از اتمام شستشو، مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بتوان درب آن را باز کرد.

سخن پایانی

در تمامی موارد ذکر شده، نیاز به یک متخصص و تعمیرکار ماشین لباسشویی دارید. اگر می‌خواهید بدانید هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی LG در کرج چه مقدار است می‌توانید با ما تماس بگیرید. در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید با متخصصین گروه فنستا در ارتباط باشید. گروه فنستا در شهرهای تهران، کرج، شیراز و اصفهان کلیه خدمات لوازم خانگی را در محل ارائه خواهد داد. یک تماس فاصله ما با شماست.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *