تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج

تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج

تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج یکی دیگر از خدمات شرکت فنستا برای مشتریان خود می‌باشد. هر برند و مدل از لباسشویی نیاز به تخصص و مهارت تخصصی برای تعمیر دارد. بنابراین اگر این وسیله‌ی کاربردی و مفید در خانه‌ی شما با عیوبی همراه شد باید از تکنیسین‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. حضور تعمیرکاران با تجربه‌ی ما در گروه فنستا موجب می‌شود تا خیال شما از بابت تعمیر اصولی راحت باشد. در این مقاله به معرفی سرویس‌های ارائه شده در این مجموعه‌ی مجاز تعمیر لوازم خانگی در خصوص لباسشویی ال‌جی می‌پردازیم.

چرا گروه فنستا؟

تعمیر کاران این مجموعه برای هر برند و نوع از لوازم خانگی دوره‌های تخصصی دیده‌اند. همچنین خدمات مورد نیاز مشتری در محل به وی ارائه می‌شود. بنابراین در زمان و هزینه‌ی شما صرفه‌جویی قابل توجهی خواهد شد. تصور کنید که در خیابان‌های شلوغ کرج ناچار به انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه باشید. از طرفی ما در مجموعه‌ی فنستا استفاده از لوازم تعویضی اورجینال ال‌جی را برای لباسشویی تضمین می‌کنیم. تخصص و مهارت تعمیرکار اعزامی به محل در حین کار کاملا مشهود خواهد بود. همین امر موجب آرامش خیال شما از تعمیر درست و اصولی ماشین لباسشویی ال‌جی می‌شود. گروه فنستا از بهترین مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی در کرج و حومه است. ما برای کسب رضایت حداکثری با حساسیت و توجه بسیار زیادی اقدام به انتخاب تکنیسین و تعمیرکار در این مجموعه کرده‌ایم.

تعمیر لباسشویی LG در کرج

چه زمانی برای تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج باید اقدام کرد؟

مشکلات و عیوبی زیادی وجود دارد که برای رفع آن‌ها باید درخواست تعمیرکار در محل داد. این موارد عبارتند از:

مطلب پیشنهادی:   بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی

۱- روشن نشدن ماشین لباسشویی ال‌جی:

روشن نشدن ماشین از اصلی‌ترین عیوبی است که در برند ال‌جی برای لباسشویی‌های پیش می‌آید. تعمیرکاران ما در گروه فنستا برای رفع این عیب مواردی همچون:

  • سالم بودن کابل برق لباسشویی
  • سوئیچ برق درب ماشین لباسشویی
  • درست بودن تنظیمات روشن و شروع به کار ماشین

را کنترل و بررسی خواهند کرد. بعد از پیدا کردن ایراد نسبت به رفع آن در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی اقدام خواهند کرد.

۲- لباسشویی ال‌جی به خوبی لباس‌ها را نمی‌شوید:

اولین موردی که باید در این خصوص در نظر گرفت بارگذاری بیش از اندازه در ماشین است. زیرا اگر بیش از ظرفیت لباسشویی در آن لباس قرار دهید فضای کافی برای شستشوی استاندارد وجود ندارد. در لباسشویی‌های برند ال‌جی دو سوم مخزن از لباس پر شود. مصرف بیش از اندازه‌ی مواد شوینده نیز به ایجاد پرز روی لباس منتهی خواهد شد. بنابراین به این مورد نیز در زمان کار با لباسشویی ال‌‌جی توجه کنید. اگر با رعایت این نکات همچنان لباس‌ها خوب تمیز نشد با ما در گروه فنستا تماس بکیرید. ما برای تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج تکنیسین‌های خود را به محل اعزام می‌کنیم.

۳- نچرخیدن دیگ زمان خشک کردن:

این مشکل نیز از عیوب تقریبا رایج در لباسشویی‌های ال‌جی به شمار می‌رود چنانچه دستگاه از حالت تعادل خارج شود به شکل خودکار متوقف خواهد شد. در این شرایط لباس‌ها را دوباره در مخزن توزیع کنید. به هم پیچیدن زیاد ملحفه‌ها و لباس‌ها موجب ضخیم شدن آن‌ها می‌شود. در این شرایط لباسشویی در زمان خشک کردن قادر به چرخاندن مخزن نیست. تراز نبودن لباسشویی نیز از دیگر مواردی است که موجب بروز این مشکل در لباسشویی‌های ال‌جی می‌شود. گاهی اوقات نیز لوله‌کشی ماشین لباسشویی ال‌جی با یک شی کوچک مسدود می‌شود. انجام نشدن کامل عمل تخلیه نیز پروسه چرخش مخزن در زمان خشک کردن را مختل می‌کند.

مطلب پیشنهادی:   تعمیرکار ظرفشویی بوش در کرج

۴- صدای بسیار زیاد لباسشویی ال‌جی در حین کار:

فرسوده بودن بلبرینگ و یاتاقان زیر مخزن لباسشویی یکی از دلایل اصلی در خصوص صدای زیاد ماشین است. اگر صدای لباسشویی ال‌جی شبیه جیر جیر باشد نیاز به روغن کاری یاتاق وجود دارد. اما اگر در حین کار بوی سوختگی به مشام رسید ممکن است مشکل از تسمه محرک لباسشویی باشد. آچارکشی پیچ و مهره‌های پشت لباسشویی هم در کاهش صدای آن موثر است. برای یافتن عیب اصلی کار باید از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجاز کمک بگیرید. ما در مجموعه‌ی فنستا بهترین‌ها را برای تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج به شما معرفی می‌کنیم.

سایر عیوب لباسشویی ال‌جی:

علاوه بر مواردی که در بالا بدان اشاره شد عیوب دیگری نیز برای این دستگاه کارآمد به وجود می‌آید. این معیوب عبارتند از:

  • آبریزی در لباسشویی ال‌جی
  • وجود بوی ناخوشایند در دستگاه
  • لرزش ماشین لباسشویی در دورهای بالا
  • عدم آبگیری ماشین
  • عدم آبکشی توسط لباسشویی ال‌جی
  • نمایش خطا در نمایشگر لباسشویی
  • فرسودگی لاستیک دور درب لباسشویی
  • خرابی قفل درب لباسشویی ال‌جی
  • عدم نکردن تایمر ماشین لباسشویی
  • پریدن فیوز با روشن شدن لباسشویی
  • طولانی شدن پروسه‌ی شستشوی در لباسشویی ال‌جی

می‌باشد. برای رفع هر یک از این عیوب لازم است تا شناخت کاملی از این نوع ماشین‌های لباسشویی داشته باشید. بنابراین تعمیرکاران تازه کار یا غیر مجاز قادر نیستند به طور اصولی مشکل را حل کنند. تعمیرکاران فنستا از تجربه و مهارت بالایی در خصوص انواع برندهای موجود در بازار از جمله ال‌جی برخوردارند. از این رو با رعایت تمام استانداردهای مورد نیاز به عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی خواهند پرداخت. کافی است تا در صورت نیاز از طریق سایت یا شماره‌های اعلام شده با ما در گروه فنستا تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن بهترین تعمیرکاران کرج در کنار شما حاضر شده و خدمات مورد نیازتان را ارائه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:   نمایندگی مجاز پاکشوما در شیراز

تعمیر لباسشویی LG در کرج در منزل

خطاهای ماشین لباسشویی ال‌جی کدام است؟

نمایشگرهای این نوع از لباسشویی انواع مختلفی از خطا را نشان می‌دهند. هر کدام از این خطاها نیز بیانگر مشکل خاصی در لباسشویی ال‌جی می‌باشد. خطای AE از وجود نشتی در لباسشویی خبر می‌دهد. خطای PF بیانگر وجود مشکلاتی در منبع برق دستگاه می‌باشد. خطای SE اگر با خاموش و روشن کردن دستگاه بر ظرف نشد نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای دارد. این موارد بخشی از ارور و خطاهای مخصوص ماشین لباسشویی ال‌جی است که باید از آن‌ها آگاهی داشت.

سخن پایانی:

برای تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج از شرکت‌های مجاز و تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید. گروه فنستا از بهترین‌ شرکت‌های خدمات دهنده در شهر کرج محسوب می‌شود. شما تنها با یک تماس می‌توانید تمام خدمات مورد نیاز خود در زمینه‌ی تعمیرات لوازم خانگی را دریافت نمایید. با فنستا آرامش خیال همراه شماست.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *