تعمیر کار یخچال در البرز و کرج

تعمیرکار یخچال در کرج

برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار یخچال در کرج کافی است با شرکت فنستا تماس گرفته و درخواستتان را ثبت کنید. امروزه یخچال‌ها به یکی از لوازم غیر قابل حذف از زندگی ما تبدیل شده‌اند. تازه نگهداشتن مواد غذایی برای مدت زمان طولانی مهم‌ترین کارکرد این وسیله در آشپزخانه است.با توجه به گستردگی استفاده از یخچال انواع بسیار مختلفی از آن ساخته و عرضه شده است. بنابراین برای تعمیر انواع یخچال باید به سراغ تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص در این زمینه رفت. ما در مجموعه‌ی بزرگ فنستا بهترین متخصصین در حوزه‌ی تعمیرات لوازم منزل را گرد هم جمع کرده‌ایم.

چطور یک تعمیرکار حرفه‌ای برای یخچال در کرج پیدا کنم؟

یکی از دغدغه‌های مردم پیدا کردن نیروی متخصص و با تجربه برای دریافت خدمات تعمیری است. یخچال‌ها از جمله وسایل گران قیمت در آشپزخانه هستند و به نوعی قلب خانه محسوب می‌شوند. اگر فردی که برای سرویس یا تعمیر انتخاب می‌کنید به اندازه‌ی کافی متبحر نباشد می‌تواند آسیب بیشتری ایجاد کند. بهترین اقدام برای اطمینان از تخصص تعمیرکار یخچال در کرج تماس با شرکت فنستا در کرج است.

ما تخصص و مهارت متخصصین خود را برای مشتریان ضمانت می‌کنیم. زیرا در مجموعه‌ی فنستا با حساسیت و سخت‌گیری زیادی اقدام به جذب نیرو شده است. تعمیرکاران ما تمام مدارک لازم و دوره‌های تخصصی را طی کرده‌اند. همچنین تجربه و مهارت کافی در کار نیز از دیگر گزینه‌های لازم برای همکاری با فنستا است. شما بعد از دریافت خدمات از این شرکت پشتیبانی تیم فنستا را نیز خواهید داشت. ما در تمام روزهای هفته و بدون تعطیلی در کنار شما همشریان خود در کرج هستیم. یک تماس برای دریافت خدمات از گروه فنستا کافی است.

مطلب پیشنهادی:   نکات مهم برای کار با ماشین ظرفشویی

مهم‌ترین ایرادات و عیوب در یخچال کدام است؟

یخچال‌ها نیز مانند هر وسیله‌ای احتمال خراب شدن دارند. علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای خرابی‌هایی ایجاد می‌شود که باید رفع گردد. در این بخش به بررسی انواع مشکلاتی که نیاز به تعمیرکار دارد می‌پردازیم. همشهریان ما در کرج می‌توانند برای دریافت خدمات از تعمیرکار یخچال در کرج با فنستا تماس بگیرید.

۱- خنک نکردن یخچال:

اگر یخچال قادر به سرد کردن فضای داخلی خود نباشد عملا کارایی خود را از دست داده است. عوامل زیادی می‌تواند به بروز این مشکل منجر گردد. از جمله‌ی این عوامل:

  • ایراد در فن کندانسور
  • ایراد در کویل‌های کندانسور
  • موتور فنن کندانسور

را می‌توان نام برد. برای بررسی و یافتن دلیل اصلی حتما از یک تعمیرکار مجاز و حرفه‌ای کمک بگیرید.

۲- ایراد در MCB یخچال:

مورد بعدی که باعث خنک نکردن یخچال می‌شود معیوب بودن یک قطعه‌ی کوچک در مدار به نام MBC می‌باشد. در صورتی خرابی آن باید با قطعه‌ی نو تعویض گردد.

۳- روشن شدن هشدار فیلتر تصفیه‌ یخچال:

در صورتی که این آلارم در یخچال روشن شد باید فیلترهای پشت و داخل یخچال را تعویض نمود. در غیر این صورت کیفیت آب آشامیدنی در یخچال به شدت کاهش خواهد یافت.

۴- تشکیل برفک در یخچال:

علت اصلی ایجاد برفک در یخچال جذب کردن رطوبت محیط پیرامون آن می‌باشد. بنابراین اغلب در اثر خراب بودن لاستیک درب یخچال این مشکل ایجاد می‌شود. فنستا بهترین تعمیرکار یخچال در کرج را برای تعویض لاستیک درب و رفع سایر عیوب به شما معرفی خواهد کرد.

۵- خراب شدن خازن استارت در یخچال:

این مشکل یخچال را برای شروع چرخه‌ی فعالیتش دچار مشکل خواهد کرد. تنها راه رفع این خرابی نیز کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه‌ای و کاربلد است.

مطلب پیشنهادی:   تعمیرکار ظرفشویی بوش در کرج

۶- جریان داشتن برق در بدنه یخچال:

اگر یخچال دچار اتصال بدنه شده باشد یا سیم‌های رابط در آن معیوب باشند، برق در بدنه یخچال جریان می‌یابد. علاوه بر این اتصال در بدنه ترموستات یا اتصال در بدنه‌ی موتور هم می‌تواند دلیل این مشکل باشد.

۷- سرمای زیاد و انجماد مواد غذایی در یخچال:

علاوه بر سرد نکردن یخچال بیش از اندازه سرد شدن آن نیز یک مشکل محسوب می‌شود. زیرا تازگی مواد غذایی از بین رفته و حالت یخ زده پیدا می‌کنند. اگر لوله‌ی بلو از جای خود کنده شده باشد احتمال بروز این مشکل وجود دارد. از طرفی گاهی بر اثر خرابی سنسور یخچال نیز این مشکل بروز می‌کند.  با بررسی‌های اولیه توسط تعمیرکار ما در فنستا علت اصلی مشکل مشخص خواهد شد.

موارد گفته شده تنها بخشی از مشکلات احتمالی یخچال‌ها هستند. برای تشخیص درست و رفع به موقع این عیوب بهتر است با تعمیرکار یخچال در کرج تماس بگیرید. توجه داشته باشید که تعمیرکاران حرفه‌ای تنها با مراکز مجاز همکاری می‌کنند. تماس با فنستا به معنای تضمین تخصص تعمیرکار معرفی شده می‌باشد.

دریافت خدمات تعمیری در منزل:

یکی از بهترین شیوه‌ها برای رفع عیوب یخچال‌ها اقدام به تعمیر آن‌ها در محل می‌باشد. به این ترتیب هزینه جابه‌جایی کاهش یافته و آسیب‌های ناشی از حمل ایجاد نمی‌شود. از طرفی حضور بهترین متخصصین در حوزه‌ی تعمیر یخچال در محل مایه آرامش و اطمینان است. چنانچه شما در کرج و مناطق حومه‌ی آن هستید می‌توانید با ما در گروه بزرگ فنمستا تماس بگیرید. تعمیرکاران فنستا به سرعت برای ارائه‌ی خدمات به مکان اعزام می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:   نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی

هزینه تعمیر یخچال در کرج چقدر است؟

برای برآورد هزینه‌ی دریافت خدمات تعمیری فاکتورهای زیادی دخیل هستند. نوع و مدل یخچال- عیب و مشکل آن از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار در قیمت خدمات هستند. همچنین اگر قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد این هزینه نیز اضافه خواهد شد. هزینه‌ی رفت و آمد تعمیرکار به مکان نیز در برآورد قیمت لحاظ می‌شود. خوشبختانه سیاست‌های قیمت گذاری در گروه بزرگ فنستا بسیار منصفانه و رقابتی است. به همین خاطر هزینه‌های نهایی حضور تعمیرکاران فنستایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای برآورد قیمت تعمیر یخچال در منزل در کرج  با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره‌های اولیه را دریافت کنید. در مشاوره‌های اولیه  به تمام سوالات شما در خصوص دریافت خدمات از فنستا پاسخ داده می‌شود.

تعمیرکار حرفه ای یخچال در کرج

سخن آخر:

برای دریافت خدمات از بهترین تعمیرکار یخچال در کرج کافی است تا از طریق سایت فنستا اقدام کنید. در تمام روزهای هفته در کنار شما هستیم تا خدمات مورد نیازتان را ارائه کنیم. چنانچه تجربه‌ی دریافت خدمات از مجموعه‌ی ما را دارید تجربه‌ی خود را به اشتراک بگذارید. همچنین ما در گروه فنستا پاسخگوی سوالات شما در خصوص عیوب و تعمیر یخچال هستیم.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *