تعمیر ماشین لباسشویی در منزل کرج

ماشین‌های لباسشویی یکی از لوازم اصلی در منزل به حساب می‌آیند. بدون لباسشویی شستن لباس با دست به یکی از پر زحمت‌ترین کارهای روزانه‌ی تبدیل می‌شود. اما استفاده از این دستگاه برای شستن لباس نیاز به مراقب- سرویس و گاهی از اوقات تعمیر دارد. ما در گروه فنستا با سرویس‌هایی نظیر تعمیر ماشین لباس‌شویی در منزل کرج این پروسه‌ی سخت را آسان کرده‌ایم. در این مقاله اطلاعاتی مفید درباره شیوه‌ی درست نگهداری از لباسشویی و خدمات مربوط به تعمیر آن‌ها ارائه نموده‌ایم.

مهم‌ترین نکات مراقبتی و نگهداری از لباسشویی:

همانطور که اشاره شد گاهی از اوقات برای رفع عیوب ایجاد شده در لباسشویی نیاز به تعمیر آن هست. اما در این بخش راه کارهایی را ارائه می‌کنیم تا از بروز این عیوب تا حد ممکن جلوگیری شود. اصولا نگهداری اصولی از هر وسیله‌ای عمر مفید آن را به اندازه‌ی چشمگیری افزایش خواهد داد.

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج و البرز

راه کارهای نگهداری اصولی از لباسشویی که در این بخش اشاره شده برای همه انواع آن می‌باشد.

  • مکان نصب و استفاده از لباسشویی باید کاملا صاف باشد. تراز نبودن مکان نصب ماشین لباسشویی موجب اختلال در عملکرد آن می‌شود.
  • ماشین لباسشویی باید در مکانی به دور از بارش باران و تابش نور خورشید نصب گردد.
  • فاصله‌ی استاندارد این وسیله تا دیوار پشت آن در حدود ۵ سانتی متر می‌باشد. پس بیشتر از اندازه لباسشویی را به دیوار نزدیک نکنید.
  • بعد از اینکه کار ماشین لباسشویی تمام شد لباس‌ها را از درون آن خارج کنید.
  • دیگ لباسشویی را به کمک یک دستمال خشک تمیز کنید. زیرا رطوبت موجود در آن مکانی مناسب برای رشد قارچ و باکتری است.
  • فیلترهای ماشین لباسشویی باید به طور مرتب و در فواصل زمانی لازم تعویض شوند. عدم تعویض به موقع این فیلترها باعث آسیب به دستگاه و بروز خرابی در آن خواهد شد. برای تعویض فیلتر و یا تعمیر ماشین لباسشویی در منزل کرج با گروه فنستا تماس بگیرید. ما بهترین تکنیسین‌های خود را در کمترین زمان به محل اعزام خواهیم کرد.
  • شوینده‌های مورد استفاده باید برای ماشین لباسشویی شما مناسب باشند. برای هر برند معمولا نوع خاصی از مواد شوینده توصیه می‌شود.
  • هنگامی که لباسشویی در حال فعالیت است برنامه‌ی شستشوی آن را تغییر ندهید.
  • وسایل اضافی نظیر سکه و گیره را از لباس‌ها جدا کنید. این لوازم می‌توانند فرآیند شستشو را دچار اختلال کنند. پس حتما قبل از انداختن لباس به داخل ماشین آن‌ها را کنترل نمایید.
مطلب پیشنهادی:   تعمیر ماشین ظرفشویی در محل شیراز

با رعایت این نکات در هنگام استفاده عمر مفید ماشین لباسشویی افزایش خواهد یافت.

آیا خودمان قادر به تعمیر لباسشویی در منزل هستیم؟

یکی از سوالاتی که بسیار پرسیده می‌شود امکان تعمیر لباسشویی در منزل توسط افراد نابلد است. در پاسخ باید گفت اگر مشکل جدی نباشد در مشاوره‌های اولیه از فنستا راه کار رفع آن به گفته می‌شود. بنابراین با کمک مشاوره‌های دریافتی از تکنیسن‌های ما امکان رفع عیوب لباسشویی در منزل برای شما فراهم است. با این همه برای رفع بسیاری از عیوب لباسشویی نیاز به تجربه و تخصص است. در این زمان نیاز دارید تا تعمیرکاران فنستا در محل حاضر شده و به بررسی ماشین لباسشویی بپردازند.

گروه متخصص فنستایی:

برای دریافت کلیه‌ی خدمات تعمیری لوازم منزل همچون یخچال و کولر و لباسشویی یک تماس کافی است. تکنیسین‌ها و تعمیرکارن گروه فنستا با داشتن تجربه‌ی چندین ساله بهترین سرویس‌ها را به مشترین خود عرضه می‌کنند. حضور تعمیرکاران متخصص در محل شما سهولت کار تعمیر لباسشویی را بیشتر خواهد کرد. یکی از مزیت‌های مهم دریافت خدمات از فنستا استفاده از لوازم تعویضی اورجینال است. چون کار تعمیر لباسشویی در منزل کرج انجام می‌گیرد شما اصل بودن لوازم تعویضی را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این موارد قیمت گذاری‌های منصفانه و اخلاق مداری تعمیرکاران فنستایی از دیگر نقاط قوت ما به حساب می‌آید.

برندهای قابل تعمیر در فنستا چیست؟

لباسشوی‌ها نیز مانند بسیاری از لوازم دیگر برندها و مدل‌های مختلفی دارند. تعمیر و سرویس هر کدام از آن‌ها نیز به تخصص و آگاهی ویژه‌ای نیاز دارد. ما در گروه فنستا تعمیرکارانی مسلط به تمام برندهای موجود در بازار ایران داریم. برندهایی نظیر:

  • لباسشویی بوش
  • لباسشویی ال‌جی
  • لباسشویی سامسونگ
  • لباسشویی کنوود
  • لباسشویی هایسنس
  • لباسشویی کندی
  • لباسشویی آ ا گ
  • لباسشویی دوو
  • لباسشویی جی پلاس
  • لباسشویی امرسان
  • لباسشویی هایر
  • لباسشویی پارس خزر
  • لباسشویی زیروو وات
مطلب پیشنهادی:   نمایندگی مجاز بوتان در شیراز

و چندین برند داخلی و خارجی دیگر در مجموعه فنستا تعمیر و سرویس خواهند شد. بنابراین مدل لباسشویی شما هر چه که باشد اعم از داخلی و خارجی می‌توانید با اطمینان خاطر به فنستا بسپارید. این گستردگی خدمات در گروه فنستا نشان از مهارت و دانش بالای تعمیرکاران ما دارد. در این مجموعه با دقت و حساسیت بالا به انتخاب تکنیسین اقدام می‌شود. به همین خاطر بهترین‌ها را در خانواده‌ی فنستا در کنار هم داریم.

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

تعمیر لباسشویی در محل:

یکی از خدمات موردنیاز در دنیای مدرن امروزه دریافت سریع‌تر و ساده‌تر خدمات است. تعمیر انواع مختلف لباسشویی در منزل نیز از جمله‌ی این خدمات مورد نیاز جوامع مدرن است. با توجه به این نیاز افراد زیادی اقدام به ارائه سرویس‌های تعمیراتی در محل می‌کنند. لباسشویی‌ها از جمله لوازم گران قیمت و مهم در هر خانه‌ای هستند. بنابراین برای تعمیر آن‌ها باید به افراد دارای مجوز و مراکز معتبر مراجعه کرد. در این بین گروه فنستا در کرج سال‌ها است که خدمات تعمیر در محل را ارائه می‌کند. این مجموعه در بین شهروندان کرجی به خوبی شناخته شده است. رضایت حداکثری مشتریان فنستا نشان دهنده‌ی سطح کیفی بالای خدمات ارائه شده در این مرکز است. علاوه بر کرج مجموعه‌ فنستا در شهرهای تهران و شیراز نیز خدمات خود را به مشتریان گرامی ارائه نماید. رضایت و استقبال مردن از خدمات ما موجب دلگرمی و گسترش فعالیت‌هایمان شده است. شما برای تعمیر لباسشویی در منزل کرج – شیراز و تهران می‌توانید از طریق سایت فنستا اقدام کنید.

سخن پایانی:

برای دریافت خدمات تعمیراتی در شهرهای کرج- تهران و شیراز کافی است فنستایی شوید. ما در کنار شما هستیم تا با  صرف کمترین هزینه و زمان لباسشویی و دیگر لوازم منزلتان را تعمیر کنیم. فنستا آرامش خیال و اطمینان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر یخچال در منزل کرج

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *