تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج

فنستا یکی از بهترین مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج چندین سال مشغول به فعالیت است. بعد از تماس برای تعمیر ماشین ظرفشویی در کوتاه‌ترین زمان تکنیسین‌های ما در محل حاضر خواهند شد. مهارت تعمیرکاران فنستایی مشکل خرابی و عیوب ظرفشویی شما به خوبی مرتفع می‌کند. بنابراین نیازی به نگران شدن درباره‌ی تعمیر و سرویس شدن ماشین‌های ظرفشویی در محدوده‌ی کاری فنستا وجود نخواهد داشت. لوازم خانگی از جمله یخچال و لباسشویی و ماشین‌های ظرفشویی برای بهبود کیفیت زندگی بشر ساخته شده‌اند. اما برای دستیابی به این هدف لازم است تا به درستی کار کرده و خراب نباشند.

تعمیر ظرفشویی در منزل:

ماشین‌های ظرفشویی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در آن‌ها عمدتا گران قیمت هستند. به همین خاطر تشخیص و رفع عیوب آن‌ها نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد. از طرفی جابه‌جا کردن این تجهیزات نیز مشکلات خاص خود را به همراه دارد. یکی از خدماتی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است سرویس‌های تعمیر در محل لوازم خانگی می‌باشد. به این ترتیب بدون هیچ مشکل و دردسری امکان سرویس و تعمیر ظرفشویی در منزل وجود دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد رزومه‌ی شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات است. زیرا در بسیاری از اوقات عدم مهارت کافی تعمیرکار باعث ایجاد آسیب‌های جدی‌تری در ماشین ظرفشویی خواهد شد. شرکت فنستا همزمان در شهرهای کرج- تهران و شیراز خدمات خود را ارئه می‌نماید. شما می‌توانید از طریق سایت و تکمیل فرم مربوطه برای درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج اقدام کنید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل:

در برآورد هزینه پارامترهای مختلفی دخیل هستند که باید در نظر گرفت. این پارامترها عبارتند از:

  • انجام عیب‌یابی‌های اولیه
  • تعیین قطعات معیوب
  • قطعات تعویضی
  • هزینه‌ِ ایاب و ذهاب تعمیرکار
مطلب پیشنهادی:   تعمیرکار لباسشویی در کرج

و چند مورد دیگر می‌باشد. با این همه دریافت سرویس‌های تعمیراتی در منزل از مرکز فنستا بسیار منصفانه و مقرون به صرفه خواهد بود. چرا که سیاست گذاری‌های اقتصادی این شرکت رقابتی و بر پایه‌ی مشتری مداری تنظیم شده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج

نصب ماشین ظرفشویی:

همانطور که اشاره شد ماشین‌های ظرفشویی از جمله پر کاربردترین لوازم خانگی به شمار می‌روند. سهولتی و آسایشی که توسط این دستگاه‌های کارآمد ایجاد می‌شود باعث استفاده زیاد از آن‌ها شده است. برای اینکه این تجهیزات خانگی عمر مفید بیشتری داشته باشند لازم است تا نکاتی را در زمان نصب آن‌ها رعایت نمایید. علیرغم ظاهر ساده‌ی برخی از ظرفشویی‌ها نصب کردن آن‌ها نیاز به رعایت نکات پیچیده‌ای دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود تا برای نصب کردن تمام انواع ماشین‌های ظرفشویی حتما با افراد متخصص تماس بگیرید. با این کار پروسه‌ی نصب و راه اندازی ظرفشویی در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل انجام خواهد شد. ما در گروه بزرگ فنستا با چندین سال سابقه در خصوص تعمیر و نصب لوازم خانگی آماده خدمت‌رسانی هستیم.

نکات طلایی در نصب ماشین ظرفشویی:

ما در مجموعه‌ی بزرگ فنستا علاوه بر تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج خدمات نصب نیز انجام می‌دهیم. پس در وهله‌ی اول به تمام توصیه‌های سرویس کار شرکت فنستا توجه نمایید. نکاتی که توسط تکنیسین‌های فنستا گوشزد می‌شود در استفاده‌ی صحیح از دستگاه موثر است. علاوه بر آن موارد زیر نیز باید مد نظر قرار داده شود:

  • ریختن نمک و جلادهنده در زمان نصب ظرفشویی ضروری است. سرویس کار ما در گروه فنستا دستگاه را چک خواهد کرد.
  • شوینده‌ی مرغوب از مهم‌ترین عوامل در شستشوی تمیز ظروف محسوب می‌شود.
  • نحوه‌ی درست چینش ظرف‌ها در داخل دستگاه نیز حائز اهمیت است. توجه کنید که بخش گود همه‌ی ظروف به سمت پایین قرار گیرد. چرا که آب از پایین به سمت ظروف پاشیده می‌شود و با این کار پروسه آبکشی بهتر انجام می‌گیرد.
  • بخش خروجی ماشین ظرفشویی و شلنگ تخلیه‌ی آن نباید بیشتر از ۲۰ متر فاصله داشته باشند. همچنین در حالت عمودی نیز این فاصله نباید بیشتر از ۸۰ سانتی متر باشد. در غیر این صورت به پمپ‌های ظرفشویی فشار زیادی وارد شده و در نتیجه دستگاه خراب می‌شود.
  • برای تمیز کردن فضای داخلی ماشین ظرفشویی جرم‌گیرهای مخصوص این کار مناسب هستند. البته اگر مایل هستید به شیوه‌ی سنتی این کار را انجام دهید از جوش شیرین و سرکه استفاده کنید.
مطلب پیشنهادی:   مقایسه ماشین لباسشویی ال‌جی و سامسونگ

تمام این موارد به همراه چندین نکته‌ی دیگر در زمان نصب ماشین ظرفشویی توسط تکنیسین‌های فنستایی گفته خواهد شد. برای دریافت خدمات نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج از طریق سایت فنستا اقدام کنید. با نصب و استفاده‌ی اصولی عمر ظرفشویی بیشتر شده و کمتر با عیوب و آسیب مواجه می‌شود.

تراز کردن ماشین ظرفشویی:

یکی از بخش‌های بسیار حساس در نصب انواع مختلف ظرفشویی تراز کردن آن می‌باشد. چنانچه دستگاه به خوبی تراز نشود در زمان کار قطعا با مشکلاتی مواجه خواهد شد. اولین نشانه از تراز نبودن ظرفشویی حالت درب دستگاه است. چنانچه درب ظرفشویی به سمت راست یا چپ متمایل بود نشان دهنده‌ی عدم تراز دستگاه است. برای تراز کردن آن کافی است تا پایه‌های عقب دستگاه را بر خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید. اگر درب ظرفشویی به سمت راست متمایل بود پایه سمت چپ بچرخانید. بدیهی است که در تمایل در به سمت چپ پایه‌ی سمت راست باید چرخانده شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج

سرویس ماشین ظرفشویی در منزل کرج:

مجموعه تعمیرات فنستا با سال‌ها تجربه و روزمه قوی آماده‌ی ارائه تمام خدمات مورد نیاز همشهریان خود در کرج است. متخصصین و سرویس‌کاران ما از بهترین‌های حرفه‌ی تعمیر لوازم خانگی گزینش و انتخاب شده‌اند. تمام برندهای موجود ماشین ظرفشویی در بازار اعم از:

  • بوش
  • سامسونگ
  • ال جی
  • جنرال الکتریک
  • الکترولوکس
  • آریستون

و همه‌ی برندهای داخلی و خارجی دیگر در حیطه‌ی فعالیت تعمیرکاران فنستا قرار می‌گیرد. شناخت کامل نقاط ضعف و قوت تمام برندها یکی از امتیازات تکنیسین‌های ما در گروه فنستا است. از طرفی این اطمینان به شما داده می‌شود که تمام تعویضی کاملا اورجینال و اصل خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:   تعویض بلبرینگ لباسشویی سامسونگ

سخن پایانی:

ما در مجموعه‌ی فنستا با تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل کرج آرامش را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آوریم. برای دریافت سرویس‌های مورد نیاز خود کافی است تا از طریق سایت فنستا اقدام کنید. تعمیرکاران ما در تمام ایام هفته آماده خدمت‌رسانی به همشهریان خود در شهرهای کرج- تهران و شیراز هستند. فنستا همراهی مطمئن.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *