بهترین کولر گازی

بهترین کولر گازی

شماره تماسکولر گازی یکی از تجهیزات مورد نیاز برای هر خانه و یا شرکت است تا به وسیله‌ی آن در روز‌های گرم تابستان بتوان فضا‌های مختلف را خنگ نگاه داشت. کولر‌های گازی در مقایسه با کولر آبی قدرت بیشتری در خنک کردن فضا دارد و کار با آن راحت‌تر می‌باشد. اما در میان کولر‌های گازی مختلف نیز اختلاف بسیاری دیده نمی‌شود‌. کولر گازی‌هایی با برند‌های نا معتبر که ساخت غیر اصولی دارند یا نسخه‌های کپی برداری شده از برند‌های معروف هستند، در صورت عدم اطلاع شما عزیزان خرید آنها می‌تواند هزینه‌های اضافی بر دوش شما بگذارد. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از بهترین کولر گازی ها را به شما معرفی کنیم.

         شماره تماس فنستا  ۳۲۵۴۷۴۲۲۰۹۰۳۲۵۷۴۹۹۹

          با اپلیکیشن فنستا همیشه در دسترس هستیم

اپلیکیشن فنستا فضای کمی از گوشی شما را اشغال میکند و ثبت سفارش تعمیر ماشین لباسشویی بوسیله آن بسیار آسان است

 

همین حالا دانلود کنید

                                                                                     آیکون

 

برای مطالعه:

نکات مهم خرید کولر گازی

۱. کولر گازی‌های جنرال

یکی از بهترین کولر گازی‌هایی که سالهاست بخصوص در ایران دارای محبوبیت بالایی است، کولر گازی‌‌ و اسپیلت جنرال می‌باشد. محصولات جنرال در کشور تایلند و توسط شرکت توشیبا تولید شده و در چین مونتاژ می‌شود. میزان مصرف انرژی با توجه مصرف بالای کولر‌های گازی در گذشته یک عامل مهم در انتخاب کولر گازی است که جنرال بعنوان بهترین مارک کولر گازی در رده‌ی A و B قرار دارد. این میزان مصرف انرژی برای یک کولر گازی تقریبا مناسب است و می‌تواند بسته به نیاز شما مناسب باشد. بهترین کولر گازی جنرال که بسیار معروف است، کولر گازی ۱۲۰۰۰ طرح لبخند می‌باشد.

مطلب پیشنهادی:   بهترین تعمیرکار اسپیلت در شهر کرج

بهترین مارک کولر گازی۲. کولر گازی اجنرال

کولر گازی‌های اجنرال یکی از بهترین کولرگازی‌های بازار است. این مارک ژاپنی با بهره گرفتن از اینورتر در ساخت محصولات خود و استفاده‌ی گاز R410 که برای خنک کردن کارآیی بهتری دارد و به محیط زیست آسیبی نمیزند، محصولاتی تولید کرده که حداقل مصرف انرژی را شامل می‌شود و میزان مصرف انرژی آن A++ است. این میزان مصرف انرژی و قدرت کولر گازی‌های اوجنرال این برند را جزو بهترین مارک کولر گازی در جهان نموده است.

 کولر‌های اجنرال قابلیت تنظیم دمای خودکار دارند و در دما‌ی بالا آسیب نمی‌بینند و به صورت خودکار تنظیم خواهند شد. همچنین سر و صدای آنها کاملا به صورت سایلنت است و هیچ آزاری برای کاربر نخواهد داشت.

 

بهترین اسپیلت های بازار ایران

بیشتر بخوانید:

نکاتی در خصوص تعمیر اسپیلت

۳. کولر گازی گری

شرکت گری یک شرکت نوپا نسبت به رقبای خود در عرصه‌ی تولید کولرگازی است و نمادی از تخصص گرایی در بازار به حساب می‌آید. این برند در سال ۸۹ میلادی با هدف تولید سیستم تهویه مطبوع تاسیس شد و هم اکنون نیز سازنده بهترین کولر گازی‌های بازار است. همچنین در کشور ما نیز به دلیل عدم وجود محدودیت کولر گازی گری بهترین کولرگازی بازار ایران می‌باشد. کولر گازی‌های گری دارای سیستم کنترل و امکانات متنوعی برای تنظیم چند مرحله‌ای دما، تایمر ۲۴ ساعته و موارد دیگر دارد و سر و صدای پایینی نیز خواهد داشت. این شرکت به دلیل فعالبت تخصصی در انواع کولر گازی‌های خود از ۸۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ تولید دارد.

بهترین برندهای کولر گازی

۴. کولر گازی ال جی

مارک ال جی یک مارک آشنا در بازار است که محصولات متنوعی را از گوشی هوشمند گرفته تا لوازم خانگی تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند در تولید محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند. کولر گازی‌های ال جی نیز با بهره بردن از اینورتر حداقل مصرف انرژی را شامل می‌شود و در عین حال قدرت و بازدهی آن تا هفتاد درصد بالاتر رفته است. این شرکت همچنین خدمات پس از فروش خود را نیز به بهترین شکل ارائه می‌دهد و برای محصولات خود تا ده سال ضمانت خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:   عیب یابی پکیج دیواری

بهترین کولر گازی بازار

۵. کولر گازی سامسونگ

بدون شک یکی از بهترین مارک‌های کولر گازی، سامسونگ است، تنوع طرح و مدل در ساخت کولر گازی، استفاده از آخرین تکنولوژی در ساخت، و تولید بهترین محصولات بازار با طول عمر بالا از ویژگی‌های منحصر بفرد این برند است.

همچنین خدمات پس از فروش این شرکت با ده سال گارانتی باعث شده تا محصولات آن جزو بهترین کولر گازی‌ها از هر نظر باشد.

 معرفی بهترین کولرهای گازی

خدمات مجموعه فنستا

شرکت فنستا با گرد آوری بهترین تعمیرکاران در کرج و استفاده از تخصص و تجربه دارای نمایندگی انواع برند کولر گازی است و خدمات پس از فروش را در محل به صورت اصولی و تخصصی انجام می‌دهد. همچنین با ورود به سایت فنستا و یا برقراری تماس می‌توانید از انواع خدمات پس از فروش بهرهمند شوید. خدمات پس از فروش فنستا شامل:

نصب کولر گازی

نصب کولر گازی یک کار تخصصی است که نه تنها در کارکرد کولر گازی تاثیر دارد بلکه اگر اصولی انجام نشود، ممکن است باعث خرابی سریعتر و کاهش طول عمر کولر گازی شود. با سپردن نصب کولر گازی خود به متخصصان فنستا با اطمینان کامل از کولر گازی خود استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی

حتی بهترین کولر گازی‌ها نیز ممکن است به دلایل مختلف دچار نقص شود و نیازمند تعمیر باشد. متخصصین فنستا در اسرع وقت بعد از ثبت سفارش شما یا تماس تلفنی به محل اعزانممی‌شوند و عملیات عیب یابی و تعمیر کولر گازی را در مقابل چشمان شما انجام می‌دهد. همچنین سعی ما بر این است که تا جای ممکن قطعات معیوب را برای کاهش هزینه‌های شما تعمیر کنیم.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر اجاق‌ گاز

سرویس دوره‌ای کولر گازی

یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از خرابی کولر‌های گازی و لوازم خانگی، سرویس دوره‌ای کولر گازی است. سرویس کولر گازی در موعد‌های مقرر باعث می‌شود که اگر نقصی به وجود آمده باشد قبل از آسیب بیشتر شناسایی شود و عملکرد کولر گازی روانتر انجام شود و در نهایت عمر آن نیز طولانی خواهد شد.

از دیگر خدمات مجموعه فنستا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر جاروبرقی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر اجاق‌ گاز

تعمیر پکیج و آبگرم کن

تعمیر چرخ خیاطی

کلیک کنید.!

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *