تعمیر ماشین لباسشویی در محل

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

ماشین‌های لباسشویی یکی از لوازم ضروری در خانه‌ی همه ما محسوب می‌شوند. خرابی این وسیله حتی برای چند روز می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کرده و نظم زندگی را بهم بریزد. بسیاری از افراد بعد از بروز مشکل در لباسشویی بلافاصله برای انتقال آن به تعمیرگاه اقدام می‌کنند. در حالی که می‌توان به راحتی با دریافت سرویس‌های تعمیر ماشین لباسشویی در محل مشکل را برطرف کرد. گروه تعمیرات آنلاین فنستا آماده است تا در اسرع وقت بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی را محل اعزام نماید. در این مقاله از فنستا به معرفی سرویس‌های قابل ارائه در محل، برای لباسشویی می‌پردازیم.

سرویس‌های تعمیر در محل برای لباسشویی کدام است؟

برای اینکه عیوب ماشین‌های لباسشویی برطرف شود لازم است تا توسط نیروی ماهر و متخصص مورد بررسی قرار گیرد. تجربه چندین ساله‌ی ما در فنستا نشان می‌دهد بیشترین دلایل نیاز به تعمیرکار شامل موارد زیر می‌باشد:

۱- آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود:

این مورد از رایج‌ترین مشکلاتی است که برای لباسشویی‌هایی برندهای مختلف پیش می‌آید. در اغلب اوقات معیوب شدن المان‌های بخش تخلیه آب در لباسشویی دلیل ایجاد این مشکل هستند. پمپ‌های مورد استفاده در لباسشویی‌ها فارغ از نوع برند آن‌ها بعد از ۱۰ سال باید تعویض گردد. تعویض این پمپ نیز به دلیل پیچیدگی‌های موجود در کار تنها از عهده‌ی یک نیروی متخصص و حرفه‌ای بر می‌آید. مدل‌های جدید ماشین‌های لباسشویی با نمایش یک کد مشخص روی نمایشگر این مشکل را بیان می‌کنند. بنابراین کار تشخیص ماشین در عدم تخلیه آب به راحتی انجام می‌شود. برای مثال در لباسشویی از برند بوش خطای F18 نشان دهنده این مشکل است. اما در لباسشویی‌های ال جی خطای 0E به معنای خرابی پمپ ماشین است. البته گرفتگی در مسیر لوله تخلیه لباسشویی نیز می‌تواند به عدم تخلیه آب منجر شود.

مطلب پیشنهادی:   بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی

۲- ماندن پودر در مخزن مخصوص آن:

مشکل بعدی که با دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل برطرف خواهد شد باقی ماندن پودر در مخزن است. دلایل مختلفی برای بروز این مشکل در لباسشویی وجود دارد که حتما به نظر کارشناس نیاز دارد. مثلا وارد نشدن آب به لباسشویی یا قفل نشدن درب لباسشویی می‌تواند هر کدام به بروز این مشکل منتهی شود. تعمیرکاران باتجربه و ماهر فنستا به خوبی تمام موارد ممکن برای بروز این عیب در دستگاه را بررسی خواهند کرد. گاهی ایراد از المان‌های امنیتی ماشین و برخی اوقات نیز بردها معیوب هستند. حتی دلایل خالی نشدن پودر در برندهای مختلف لباسشویی نیز با هم متفاوت است.

۳- سیاه شدن لاستیک ماشین لباسشویی:

این مشکل شاید به نظر چندان موضوع کوچکی باشد. اما علل بسیار مهمی در پشت سیاه شدن لاستیک لباسشویی نهفته است. پس باید برای رفع آن‌ها هر چه سریع‌تر اقدام نمود. همچنین زمانی که لاستیک لباسشویی سیاه شود بویی بسیار بد محیط را فرا می‌گیرد. این بو شبیه به بوی سوختگی می‌باشد. جرمگیری کردن لاستیک ماشین و تمیز کردن سطح آن با یک دستمال مرطوب موجب پیشگیری از این مشکل خواهد شد. همچنین توصیه می‌شود بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی به مدت یک ساعت درب آن را باز بگذارید.

۴- روشن نشدن لباسشویی:

یکی دیگر از مشکلاتی  که رواج بالایی دارد روشن نشدن لباسشویی است. این مشکل نیز برای تمام برندها این وسیله رخ می‌دهد و دلایل مختلفی دارد. خبر خوب اینکه با دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل از شرکت فنستا به راحتی برطرف می‌شود. گاهی روشن نشدن لباسشویی به دلیل قطعی پریز برق آن یا معیوب بودن سیم دستگاه است. در بدترین حالت اما ممکن است برد اصلی ماشین لباسشویی سوخته باشد. در این مواقع چاره‌ای به جز تعویض برد وجود ندارد. از شاخص‌های مجموعه‌ی بزرگ فنستا استفاده از قطعات اصل است. به این ترتیب از کیفیت قطعات تعویضی در کار آسوده خاطر خواهید بود. برای دریافت خدمات مورد نیاز خود در شهرهای کرج- تهران و شیراز با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی:   نمایندگی مجاز پیکج ایران رادیاتور در کرج

۵- لرزش و تکان‌های شدید در لباسشویی:

این مشکل متاسفانه در بیشتر لباسشویی‌های برندهای موجود در بازار رخ می‌دهد. ساده‌ترین حالت برای بروز این معضل تراز نبودن مکان نصب لباسشویی است. نصب انواع لوازم خانگی از جمله لباسشویی در عین سادگی اما نیاز به دانش و مهارت دارد. در صورتی که پروسه نصب به درستی انجام نگیرد مشکلات و ایراداتی در عملکرد دستگاه به وجود خواهد آمد. تراز نبودن باعث لرزش و تکان‌های شدیدی در لباسشویی و خراب شدن کمک فنر آن می‌شود.  گرفتگی در فیلترهای دستگاه نیز گاهی منجر به بروز لرزش در لباسشویی خواهد شد. این مورد نیز در لباسشویی‌های جدید از طریق نمایش یک کد اعلام می‌شود.

۶- باز نشدن درب لباسشویی:

درب لباسشویی به کمک یک میکرو سنسور هنگام فعالیت دستگاه قفل می‌شود. اما بعد از اتمام کار ماشین به صورت اتوماتیک دوباره به راحتی باز می‌شود. گاهی به دلیل وجود مشکلاتی در تنظیمات لباسشویی این پروسه به درستی انجام نمی‌گیرد. تلاش شما برای به زور باز کردن درب لباسشویی نیز به شکستن آن منجر می‌گردد. پس حتما از طریق سرویس تعمیر ماشین لباسشویی در محل از گروه فنستا برای دریافت کمک حرفه‌ای اقدام کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

دلایل انتخاب گروه فنستا توسط مشتریان چیست؟

هدف اصلی ما در گروه فنستا جلب رضایت و ایجاد آرامش خاطر در مشتری‌ها است. به همین خاطر در طول این سال‌ها برای ارائه بهترین خدمات تلاش کرده‌ایم. از جمله شاخصه‌های ما در گروه تعمیرات آنلاین فنستا عبارتند از:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • استفاده از اپلیکیشن فنستا برای دسترسی هر چه آسان‌تر
  • ثبت سفارش‌های ساده
  • تکنیسین‌های ماهر و باتجربه
  • سرعت در ارائه خدمات درخواستی
  • قیمت‌های منصفانه
  • لاین‌های متنوع تعمیراتی
  • رعایت اخلاق حرفه‌ای در کار
  • حفظ حریم شخص مشتریان
مطلب پیشنهادی:   تعمیر لباسشویی ال‌جی در منزل کرج

و چندین مورد دیگر برای کسب رضایت مشتری‌ها کمه سرلوحه کار ما در گروه فنستا است. تکنیسن‌های ما در فنستا با دقت و حساسیت بالایی انتخاب می‌شوند. به همین خاطر در کار تعمیرات و لاین خود از بهترین‌ها به شمار می‌رود.

سخن پایانی:

تعمیر ماشین لباسشویی در محل باعث سهولت هر چه بیشتر پروسه تعمیر برای شما می‌شود. به همین خاطر در بیشتر شهرها چنین سرویس‌های بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. اما دریافت خدمات از مراکز مجاز برای اطمینان از کیفیت کار موضوع بسیار مهمی است. چنانچه در شهرهای کرج- تهران و شیراز هستید گروه فنستا آماده‌ است تا خدمات موردنیاز شما را ارائه نماید.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *