تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج و البرز

تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج

فنستا با کادری مجرب و حرفه‌ای از بهترین شرکت‌های تعمیرات آنلاین در تهران- کرج و شیراز می‌باشد. یکی از لاین‌های تعمیری در این شرکت ماشین‌های ظرفشویی در برندهای مختلف است. بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج برای ارائه سرویس‌های درخواستی مشتریان به محل اعزام می‌شود. سرویس‌های تعمیر در محل به دلیل سهولت و سرعت بالا در انجام کار محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده‌‌اند. با این وجود توصیه می‌شود حتما از مراکز دارای مجوز خدمات دریافت کنید. در مراکز دارای مجوز نظیر فنستا از کیفیت خدمات دریافتی اطمینان خواهید داشت.

نمایندگی تعمیرات آنلاین ماشین ظرفشویی:

ماشین‌های ظرفشویی از جمله لوازم گران قیمت و لوکس در آشپزخانه محسوب می‌شوند. ظرفشویی نیز مانند دیگر لوازم خانگی با هدف سهولت زندگی و صرفه جویی در زمان افراد ساخته شده ست. هرگونه ایراد و اشکال در کار این ماشین روند عادی زندگی افراد خانه را با تغییرهای ناخوشایند همراه می‌کند. از طرفی با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار تعمیر این وسیله نیاز به دانش زیادی دارد. به همین خاطر باید از تعمیرکارهایی کمک گرفت که تجربه و دانش بالایی در کار تعمیر ظرفشویی داشته باشند. همچنین جابه‌جایی و حمل و نقل ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند بسیار سخت و زمان‌گیر باشد. پس اگر امکان دسترسی به تعمیرکار حرفه‌ای در محل وجود داشته باشد ایده‌آل خواهد بود. شرکت فنستا خدمات مربوط به تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله ظرفشویی‌ها را در محل ارائه می‌کند. برای ثبت درخواست کافی است تا با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته یا فرم مربوطه را پر کنید.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج

تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج چه مشکلاتی را رفع می‌کند؟

ایراداتی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم مخصوص برند خاصی نبوده و بیشتر ظرفشویی‌ها با آن مواجه می‌شوند. تعمیرکاران شرکت تعمیرات آنلاین فنستا به تکنیک‌های رفع این عیوب کاملا واقف هستند. بنابراین در کوتاه‌ترین بازه‌‌ی زمانی مشکل ظرفشویی شما توسط تکنیسین‌های ما مرتفع خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:   نمایندگی مجاز پاکشوما در شیراز

۱- مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی:

اگر با این مشکل مواجهه شدید در وهله اول اتصالات برقی دستگاه را بررسی کنید. ماشین‌های ظرفشویی از هر برندی که باشند علائم خراب شدن خود را به شکل پلاگین نشان می‌دهند. این پلاگین‌ها به کشف علت اصلی روشن نشدن دستگاه کمک زیادی می‌کند. همچنین برخی از انواع ظرفشویی‌های دوستدار محیط زیست در بازار قبل شروع به کار به آب نیاز دارند. به همین دلیل باید شیرهای آب‌گیری بالای ظرفشویی را باز کرده و مقداری آب وارد دستگاه کنید. بسته نشدن صحیح درب ظرفشویی نیز از دیگر علل روشن شندن دستگاه است. اگر قفل درب ماشین ظرفشویی شکسته باشد نیاز به تعویض آن وجود دارد. در شرکت تعمیرات آنلاین فنستا تمام قطعات تعویضی اصل می‌باشند. بنابراین از بابت کیفیت و کارایی قطعات تعویضی آسوده خاطر باشید.

۲- استشمام بوی بد از ماشین ظرفشویی:

برای رفع بوی بد از ظرفشویی لازم است تا فیلتر تخلیه دستگاه بررسی شود. چرا که گاهی از اوقات این فیلتر با ذرات و مواد غذایی جا مانده در ظروف مسدود می‌شود. به همین خاطر بر اثر افساد مواد غذایی جا مانده در فیلتر بوی بد به مشام می‌رسد.

۳- سر و صدای زیاد ظرفشویی:

یکی دیگر از خدماتی که توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج رفع می‌شود سر و صدای زیاد ظرفشویی است. اگر صدای ایجاد شده توسط دستگاه بیشتر از حالت عادی آن باشد بهتر است پمپ دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. اگر از سلامت پمپ ظرفشویی اطمینان حاصل کردید، ممکن است چینش ظروف در دستگاه درست انجام نگیرد. همچنین معیوب بودن بازوهای آب‌پاش نیز می‌تواند به ایجاد سر و صدای اضافی در ظرفشویی منجر گردد. چنانچه بازوی آب‌پاش ظرفشویی قابل تعمیر نباشد باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

مطلب پیشنهادی:   مقایسه پکیج بوتان و ایران رادیاتور

تعمیرکار ماشین ظرفشویی در شعر کرج

۴- تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی:

برخی از اوقات بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی هنوز ظروف به خوبی تمیز نشده‌اند. برای رفع این مشکل ابتدا محیط داخلی ظرفشویی را به خوبی تمیز کنید. گاهی چربی‌ها و ذرات باقی مانده در دستگاه دلیل اصلی این مشکل در ظرفشویی‌ها هستند. اگر بعد از تمیز کردن فضای داخلی ظرفشویی و واشرها مشکل باقی بود نقص در آب‌پاش و اسپری بررسی گردد. البته عدم استفاده از مواد شوینده‌ی مناسب نیز می‌تواند به تمیز نشدن مناسب ظروف منتهی گردد.

۵- ماشین ظرفشویی آب‌گیری نمی‌شود:

مشکل بعدی که فارغ از برند ظرفشویی ممکن است پیش آید آب‌گیری نکردن دستگاه است. خرابی در قفل در از دلایل اولیه‌ای است که توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج مورد برسی قرار می‌گیرد. در این حالت درب ظرفشویی بسته می‌شود اما قفل نمی‌شود. به همین خاطر پروسه‌ی آبگیری شروع نخواهد شد. چرا که اخطار باز بودن درب به برد اصلی دستگاه ارسال می‌شود. دلایل دیگری نظیر:

  • خراب بودن شیر ورودی آب دستگاه
  • خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی
  • عیوب در شلنگ‌های اتصال

نیز می‌تواند مانع آب‌گیری ظرفشویی شوند.

۶- کف خیلی زیاد در ظرفشویی:

مشکل بعدی که گاهی اوقات بروز می‌کند تولید کف بسیار زیاد در ظرفشویی است. اصلی‌ترین دلیل این مشکل استفاده کردن از مواد شوینده‌ی نامناسب می‌باشد. پس بهتر است از شوینده‌ی مناسب ظرفشویی خود استفاده کنید. همکاران ما در گروه تعمیرات آنلاین فنستا راهنمایی‌های لازم درباره‌ی شوینده‌ی مناسب ظرفشویی‌ها را ارائه می‌کنند.

۷- تخلیه نشدن ظرفشویی به شکل صحیح:

این مشکل از جمله عیوب بسیار جدی در ظرفشویی‌ها به شمار می‌رود. پس اگر بعد از اتمام کار دستگاه باقی‌مانده آب به طور کامل تخلیه نشد فورا با گروه فنستا تماس بگیرید. انسداد پمپ و عیوب این قطعه از دلایل اصلی بروز این مشکل در ظرفشویی‌ها است.

مطلب پیشنهادی:   قیمت سرویس پکیج در شیراز

۸- خشک نشدن ظروف به طور کامل:

اگر المنت حرارتی ماشین ظرفشویی یا ترموستات دستگاه معیوب باشد این مشکل ایجاد می‌شود. خراب بودن تایمر ظرفشویی نیز گاهی موجب خشک نشدن ظروف در ظرفشویی منتهی می‌گردد.

۹- نشتی آب در ظرفشویی:

این مشکل در بین انواع برندهای ظرفشویی شایع می‌باشد. از جمله دلایل بروز آن نیز خراب بودن واشر لاستیکی ظرفشویی و معیوب بودن قفل درب آن می‌باشد. پارگی در شلنگ تخلیه نیز باید در زمان بروز نشتی در ظرفشویی مورد بررسی قرار گیرد.

سخن پایانی:

با توجه به حساسیت‌های استخدام تکنیسین در گروه فنستا بهترین تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج را در فنستا خواهید یافت. آرامش و آسودگی خاطر با ما در شرکت خدمات تعمیرات آنلاین فنستا تجربه خواهید کرد.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *