تعمیر اسپیلت الجی

تعمیر اسپیلت الجی

شماره تماساسپیلت از جمله دستگاه‌های ضروری برای خانه و همچنین محل کار است. در کشور ما و مخصوصا در مناطق جنوبی و مرکزی در فصل بهار و تابستان، بدون کولر تقریبا نمی‌توان زندگی کرد. در خیلی از مناطق به دلیل داشتن رطوبت، کولرهای آبی جوابگوی نیاز نیست. در این موارد اسپیلت‌ها به راحتی می‌توانند منزل یا محل کار شما را خنک کنند.

از برند‌های پرطرفدار در ایران می‌توان برند الجی را نام برد. این برند به دلیل کیفیت بالای تجهیزات و طول عمربالای محصولاتش در میان ایرانیان به نیکی یاد می‌شود. اسپیلت‌های الجی نیز از جمله محصولات این شرکت است که در ایران فروش زیادی داشته است.

درست است که محصولات الجی دارای کیفیت بالایی هستند اما به هر حال اسپیلت‌های الجی نیز همانند سایر وسایل برقی نیز ممکن است دچار خرابی شوند. مجموعه فنستا در کنار خدماتی همچون تعمیر پکیج، تعمیر آبگرمکن، تعمیر جاروبرقی و … خدمات دیگری مخصوص تعمیر اسپیلت الجی نیز ارائه می‌دهد.

خدمات تخصصی تعمیرات اسپیلت الجی شامل خدماتی مانند تعمیرات داکت اسپیلت الجی، تعمیر برد اسپیلت الجی و به طور کلی تعمیر و سرویس اسپیلت الجی اشاره کرد.

تعمیر و سرویس اسپلیت ال جی

عملکرد کلی اسپیلت‌ها

اسپیلت‌ها نسل جدید خنک‌کننده‌ها به حساب می‌آیند. اسپیلت‌ها به دلیل مزایای بیشترشان نسبت به کولرهای گازی پنجره‌ای و کولرهای آبی دارای طرفدار بیشتری هستند.

مهم‌ترین مزیت اسپیلت‌ها نسبت به دیگر انواع کولرها، می‌توان به دوکاره بودن آن‌ها اشاره کرد. اسپیلت‌ها علاوه بر سرد یا خنک کردن محیط، می‌توانند به گرم کردن خانه یا محل کار شما نیز اقدام کنند.

یکی از اشتباهاتی که در میان عامه مردم جا افتاده است این است که می‌گویند اگر از اسپیلت‌ها برای گرم کردن منزل استفاده کنیم، مصرف برق بالا می‌رود و در ادامه با هزینه سنگین قبض برق مواجه خواهیم شد.

مطلب پیشنهادی:    تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

در حالی که اگر در هنگام خرید شما اسپیلت مناسبی را انتخاب کنید حتی باعث ایجاد صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهد شد.

به طور کلی اسپیلت شرکت‌های متعددی در ایران خریداری می‌شوند. اسپیلت‌های شرکت الجی نیز از جمله پرطرفدارترین اسپیلت‌های بازار ایران به حساب می‌ایند. اسپیلت‌های شرکت الجی به طور کلی دارای مصرف برق کم و خنک کنندگی زیاد هستند.

اسپیلت‌های الجی نیز مانند بقیه اسپیلت شرکت‌های دیگر نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. در این مقاله به بررسی انواع خرابی و تعمیر اسپیلت الجی می‌پردازیم.

داکت اسپیلت چیست؟

داکت اسپیلت به نوعی سیستم سرمایشی گفته می‌شود که از دو قسمت یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده باشد.

از مزیت‌های اصلی داکت اسپیلت‌ها این است که می‌توان به کمک آن‌ها مجتمع بزرگی را به کمک کانال کشی خنک یا گرم کند.

در مجموعه فنستا این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است که با برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه، بهترین تکنیسین‌ها به آدرس شما فرستاده می‌شوند و می‌توانند به تعمیرات داکت اسپیلت علی الخصوص تعمیرات داکت اسپیلت الجی بپردازند.

تعمیر اسپیلت الجیتعمیر اسپیلت الجی

برای تعمیر اسپیلت الجی به نمایندگی‌های غیر مجاز و یا افراد غیرمتخصص اعتماد نکنید. متاسفانه خیلی از افراد به اشتباه، هنگام خرابی اسپیلتشان به افراد غیر متخصص رجوع می‌کنند. که این کار باعث می‌شود به احتمال زیاد دوباره و چندباره به تعمیر اسپیلت نیاز پیدا بکنید که باعث بالا رفتن هزینه آن می‌شود.

مجموعه فنستا، نمایندگی تعمیر اسپیلت الجی به شمار می‌رود که می‌تواند تمام سرویس‌ها و تعمیراتی که اسپیلت الجی‌شما به آن نیاز دارد را ارائه نماید.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر پکیج مرکوری

سرویس‌هایی از جمله تعمیر برد اسپیلت الجی، تعمیرات اسپیلت الجی، سرویس کامل اسپیلت الجی و … .

تعمیر برد اسپیلت الجی

برد اسپیلت یا کولر به عنوان مغز آن عمل می‌کند. شما هر دستوری به کولر بدهید، در واقع برد آن دستور را اجرا می‌کند. دستوراتی مانند روشن کردن کولر، خاموش کردن کولر، تغییر دمای کولر و … به برد کولر فرستاده می‌شود. برد کولر نیز این دستورات را اجرا می‌کند.

حال اگر برد کولر یا اسپیلت دچار خرابی شود، اسپیلت شما دیگر به درستی کار نمی‌کند یا کلا روشن نمی‌شود.

هنگامی که نیاز به تعمیر برد اسپیلت الجی پیدا کردید، شما نیاز به عیب یابی و تعمیر دارید و مراقب باشید که این کار را به دست افراد آماتور نسپارید. چرا که ممکن است علاوه بر این که مشکل اسپیلت‌تان حل نشود بلکه عیب جدیدی نیز پیدا بکند.

بهترین کار این است که بعد از مشاهده روشن نشدن اسپیلت الجی‌تان، به نمایندگی‌های مجاز تعمیر اسپیلت الجی زنگ بزنید، تا کار را به کاردان سپرده باشید.

برد کولر گازی یا اسپیلت می‌تواند به دلایلی مانند: خرابی پاور، سوختن آی سی، ترانسفورماتور و رگولاتور، خرابی مقاومت یا خازن و … باشد.

تعمیرات اسپلیت ال جی

مجموعه فنستا

مجموعه فنستا که سامانه آنلاین درخواست خدمات فنی، تاسیساتی و تعمیراتی به حساب می‌آید، سرویس‌های فراوانی را در خدمت شما عزیزان فراهم کرده است. این سرویس‌ها و خدمات که به راحتی می‌توانید در اپلیکیشن فنستا و سایت و تلفن به راحتی و در کمتر از ۲ دقیقه ثبت کنید، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.  از جمله خدماتی که در این مجموعه در اختیار شما قرار دارد سرویس تعمیر اسپیلت الجی است.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

شما در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا عیبی در اسپیلت الجی‌تان می‌توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

از دیگر خدمات مجموعه فنستا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر اجاق‌ گاز

تعمیر کولر گازی پنجره ای

تعمیر چرخ خیاطی

کلیک کنید.!

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *