تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز

تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز

یکی از برندهای محبوب و پر فروش پکیج در ایران برند بوتان است. به تناسب فروش بالا نیاز به سرویس‌های دوره‌ای و تعمیر این پیکج‌ها نیز وجود دارد. برای دریافت خدمات تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز می‌توانید با گروه فنستا تماس حاصل کنید. تعمیر در محل برای پیکج‌ها به دلیل نصب شدن آنها و پیچیدگی سیستم یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. برای دریافت خدمات تعمیر در محل پیشنهاد می‌شود تا با مراکز دارای مجوز نظیر گروه تعمیرات آنلاین فنستا تماس بگیرید. چرا که تعمیرکاران فنستا برای برندهای مختلف پکیج از جمله پکیج‌های بوتان آموزش‌های لازم را دیده‌اند. بنابراین با بهترین کیفیت کار تعمیر پکیج در محل را انجام خواهند داد.

سرویس پکیج‌های بوتان شامل چه مواردی می‌باشد؟

سرویس‌های دوره‌ای پکیج موجب بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود. برای انجام این سرویس‌ها نیز تجهیزات و ابزارهای مخصوصی مورد نیاز است. یکی از مهم‌ترین سرویس‌های دوره‌ای شستشوی اسیدی و جرم‌گیری کردن پکیجح بوتان است. تشکیل رسوب در لوله‌های پکیج از دلایل خوب کار نکردن و عدم ایجاد گرمایش مناسب است. از دیگر خدمات مربوط به سرویس‌دهی‌های دوره‌ای در محل پکیج بوتان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هواگیری کردن پکیج بوتان
  • رسوب‌زدایی
  • تنظیم نمودن دما در پکیج
  • بررسی و کنترل دودکش پکیج
  • بررسی و کنترل رادیاتور و شوفاژهای پیکج بوتان
  • کنترل و بررسی فشار آب در پکیج

این موارد توسط تکنیسین‌های گروه فنستا در زمان مراجعه در محل بررسی و اقدامات لازم انجام می‌شود. پس اگر در شیراز به دنبال سرویس کارهای مجاز و حرفه‌ای هستید با گروه فنستا تماس بگیرید. مجموعه فنستا علاوه بر شیراز در شهرهای تهران و کرج نیز در حال فعالیت و ارائه خدمات می‌باشد.

مطلب پیشنهادی:   نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز

بهترین زمان برای سرویس‌ کردن پکیج بوتان:

زمان مناسب برای انجام سرویس‌های دوره‌ای در پکیج عموما به سن و عمر دستگاه مرتبط است. اگر پکیج بوتان خود را کمتر از ۵ سال است که خریداری نموده‌اید هر ۶ ماه یکبار سرویس کنید. اگر بیشتر از ۵ سال و کمتر از ۱۰ سال از عمر پکیج می‌گذرد سرویس‌های ۴ ماه توصیه می‌شود. در پکیج‌های قدیمی که بیشتر از ۱۰ سال از عمرشان می‌گذرد هر ۳ ماه یکبار سرویس نمایید. در انواع دیواری پکیج‌های بوتان بهتر است که زمان سرویس نزدیک به فصل سرد سال باشد. چرا که روشن شدن شوفاژها و سرویس پکیج با هم همزمان می‌شوند و راندمان دستگاه افزایش می‌یابد. برای سرویس و تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز با کارشناسان ما در مجموعه فنستا تماس بگیرید.

عیوب رایج در پکیج‌های بوتان کدام است؟

علاوه بر نیاز به سرویس‌های دورهای مشکلاتی نیز گاها در پکیج‌های بوتان به وجود می‌آید. برای رفع این مشکلات نیز در اغلب اوقات به کمک حرفه‌ای یک تعمیرکار با تجربه نیاز دارید. اقدام افراد نابلد و غیر متخصص برای تعمیر پکیج‌های بوتان می‌تواند به خرابی بیشتر آنها منجر گردد. بنابراین حتما با تعمیرکاران مجاز و خوشنام در شیراز تماس بگیرید. ما در مجموعه تعمیرات آنلاین فنستا بهترین تکنیسین‌های تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. به گزارش تعمیرکاران ما بیشتر عیوب مشاهده شده در پکیج‌های بوتان عبارتند از:

۱- خاموش شدن‌های مداوم پکیج بوتان:

دلایل مختلفی می‌تواند به بروز این مشکل در پکیج‌های بوتان منتهی گردد. کم فشار بودن جریان آب یا گاز در پکیج یکی از این عوامل است. گاهی نیز خراب بودن برد پکیج بوتان می‌تواند باعث خاموشی مکرر دستگاه شود.

مطلب پیشنهادی:   نمایندگی مجاز پیکج ایران رادیاتور در کرج

۲- تولید صدای زیاد در پکیج‌های بوتان:

تشکیل رسوب و یا هوا گرفتن پکیج‌های بوتان از جمله دلایل ایجاد صدای زیاد در آن‌ها است. اگر این موارد علت اصلی بروز این مشکل باشند با رسوب‌گیری و هواگیری پکیج سروصدای اضافی دستگاه از بین می‌رود. بهتر است تکنیسن‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای برای عیب‌یابی و رفع مشکلات پکیج کمک بگیرید.

تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز

۳- روشن شدن پکیج بوتان با حالت انفجاری:

یکی از اصلی‌ترین دلایل انفجاری روشن شدن پکیج بوتان تنظیم نبودن گاز ورودی دستگاه است. همچنین اگر فاصله‌ی بین الکترود جرقه‌زن دستگاه و مشعل مناسب نباشد احتمال بروز این حالت وجود دارد. مسدود بودن مسیر دودکش در پکیج‌های بوتان نیز به روشن شدن انفجاری دستگاه منجر می‌شود. گاهی نیز سوراخ‌های اطراف جرقه‌زن در پکیج‌های بوتان خراب است. این خرابی نیز می‌تواند در زمان روشن شدن پکیج حالت انفجاری ایجاد کند. تکنیسین‌های حرفه‌ای فنستا در زمان تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز تمام این موارد را کنترل می‌کنند.

۴- روشن نشدن پکیج‌ بوتان:

یکی از دلایل عمده در زمان روشن نشدن پکیج‌های بوتان مسدود بودن مسیر گاز ورودی به پکیج است. پس در ابتدا از اتصال گاز و مسدود نبودن شلنگ گاز در پکیج اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل از این موارد نبود احتمالا لوله‌های گاز پکیج نیاز به هواگیری دارند. گاهی نیز فشار بالای گاز از علل روشن نشدن پکیج‌های بوتان است.

۵- روشن شدن چراغ قرمز در پکیج بوتان:

این چراغ زمانی روشن می‌شود که دستگاه نیاز به ریست شدن داشته باشد. قطع شدن اتصالات برقی و یا مسدود بودن مسیر گاز در پکیج از دلایل اصلی روشن شدن این چراغ‌ هستند. توصیه می‌شود تا بعد از مشاهده‌ی چراغ قرمز در پکیج بوتان دستگاه را ریست کرده و مجددا راه‌اندازی کنید. چنانچه بعد از راه‌اندازی دوباره باز چراغ قرمز روشن بود با ما در گروه تعمیرات آنلاین فنستا تماس حاصل نمایید.

مطلب پیشنهادی:   تعمیرکار یخچال در کرج

خدمات در محل برای سرویس و تعمیر پکیج‌های بوتان:

برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات مورد نیاز پکیج‌های بوتان استفاده از خدمات در محل گزینه‌ی بهتری است. سهولت و سرعت استفاده از خدمات تعمیرات در محل از مهم‌ترین مزیت‌های آن به حساب می‌آید. همچنین هزینه نهایی تعمیر پکیج بوتان در محل در شیراز نسبت به انتقال آن به تعمیرگاه کمتر است. پس می‌توان به عنوان یک گزینه ایده‌آل به خدمات تعمیرات در محل نگاه کرد. در گروه فنستا توجه و تمرکز اصلی مجموعه بر روی کسب رضایت مشتری قرار دارد. به همین خاطر بهترین تکنیسین‌ها و تعمیرکاران برای همکاری با گروه فنستا تائید می‌شوند. همچنین برای رفاه بیشتر مشتریان قیمت‌گذاری‌ها کاملا منصفانه و مناسب اعمال می‌شود.

سخن پایانی:

برای دریافت خدمات تعمیری در محل در شهرهای شیراز و تهران و کرج با ما از طریق سایت فنستا تماس بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکاران شیراز از طرف گروه فنستا برای سرویس‌دهی به محل اعزام می‌شوند.

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *