بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج

بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج

ماشین لباسشویی یا ماشین رختشویی، ماشینی است که برای شستن لباس‌ها در منزل یا محل کار از آن استفاده می‌شود. روال کاری ماشین لباسشویی بر اساس چرخاندن لباس درون یک مخزن حاوی مخلوط آب و پودر شوینده است. ماشین‌های لباسشویی در دو نوع خودکار و نیمه خودکار تولید می‌شود. امروزه اغلب ماشین‌های لباسشویی خودکار هستند. در این مدل‌ها، توسط دکمه‌های فرمان، برنامه مورد نیاز توسط کاربر تعیین می‌گردد. ماشین لباسشویی بر اساس برنامه ریزی آن، در دورهای مختلف، با آب گرم یا سرد و مدت زمان‌های متفاوت لباس‌ها را می‌شوید. همچنین میزان خشک کردن لباس هم در همین برنامه شستشو تعیین می‌گردد. رایج ترین نوع ماشین‌های لباسشویی خانگی شامل سطلی، دو قلو و تمام اتوماتیک می‌باشند.

فارغ از اینکه کدام یک از این مدل‌ها را تهیه کرده باشید، همواره باید لباسشویی خود را به صورت دوره‌ای سرویس کنید و در صورت خرابی، حتما با بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج تماس بگیرید. می‌توانید در صورت نیاز در سایت فنستا درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و کمک لازم را ارائه خواهد کرد. اینکه شما بدانید دستگاه شما دچار چه مشکلاتی شده است نیاز به یک سری اطلاعات اولیه دارد. سعی می‌کنیم در این مقاله، برخی مشکلات احتمالی ماشین‌های لباسشویی را با هم مرور کنیم. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت بروز مشکل، توضیحات کامل‌تری برای متخصصان ارائه دهید. ضمن اینکه اگر اندکی تلاش کنید شاید بتوانید برخی مشکلات کوچک را خودتان حل کنید.

ساختمان ماشین‌های لباسشویی

اولین قدم برای شناختن یک ماشین لباسشویی آشنایی با ساختمان و نحوه کارکرد آن می‌باشد. لباسشویی‌های سطلی که در قدیم بیشتر رایج از یک استوانه به شکل سطل تشکیل شده است. این لباسشویی از زیر توسط یک موتور و پروانه وظیفه شستشوی لباس‌ها را بر عهده دارد. در این حالت فقط لباس ها شسته یا آبکشی می‌گردد. در این حالت پس از شستشو باید لباس‌ها را به روش سنتی بر روی بند رخت خشک نمایید. اما در لباسشویی های دوقلو، شاهد دو سطل به هم چسبیده هستیم. بخش اول، مانند لباسشویی سطلی، با مخلوط آب و کف، لباس‌های را می‌شوید. سپس بایستی خودتان لباس‌ها را به سطل دوم که وظیفه خشک کردن را بر عهده دارد انتقال دهید.

مطلب پیشنهادی:   نمایندگی آبگرمکن بوتان در شیراز

بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج

از آنجایی که تکنولوژی ساخت این لباسشویی‌ها قدیمی هستند، چندان روی خشک کردن آن حساب باز نکنید. خشک کردن این لباس‌ها به طور کامل انجام نمی‌گیرد. بایستی برای مدتی البته کوتاهتر لباس‌ها را در هوای باز قرار دهید تا خشک گردند. اما در حالت اتوماتیک یا خودکار که درب از جلوی دستگاه باز می‌گردد. در این حالت تمامی بخش‌های شستشو، آبکشی و خشک کردن به صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد. لباسی از این لباسشویی خارج می‌شود به طوری خشک می‌شود که تقریبا قابل پوشیدن است. نحوه شستشوی لباس نیز توسط برنامه‌های شستشوی هوشمند برای لباسشویی تعیین می‌گردد. هر یک از مدل‌های لباسشویی با توجه به نوع ساخت، نیاز به سرویس دوره‌ای دارند. می‌توانید با بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج تماس بگیرید تا در اسرع وقت در محل شما اینکار انجام گیرد.

تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی

هر دستگاهی که با برق، آب و بخش‌های مکانیکی سر و کار دارد نیاز به سرویس‌های دوره‌ای دارد. نگهداری از این دستگاه‌ها، بسیار حائز اهمیت است. اما استفاده درست از لباسشویی از نگهداری آن مهم‌تر است. رعایت یک سری نکات ساده اما مهم، باعث افزایش طول عمر لباسشویی می‌گردد. هر چه استفاده از لباسشویی درست‌تر و استانداردتر باشد نیاز به بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج کمتر احساس می‌شود. دقت کنید به هیچ عنوان، وسیله فلزی وارد دیگ لباسشویی نگردد. وسیله فلزی شامل کلید، سکه و اجسام سخت دیگر که ممکن است در جیب لباس جا بماند نیز می‌شود. حتما در سر راه ارتباطی برق ماشین لباسشویی از محافظ‌های برق استفاده کنید. نوسانات برق، از اصلی ترین عوامل خرابی لباسشویی به حساب می‌آیند. به شدت توصیه می‌شود تا بر سر راه ورودی آب، از فیلترهای مخصوص استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:   مقایسه پکیج بوتان و ایران رادیاتور

بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج

این فیلترها مانع ورود جرم و املاح شناور در آب به داخل دیگ لباسشویی می‌گردد. پمپ تخلیه لباسشویی را هر ۶ ماه یکبار کاملاً باز کرده و تمیز بشویید و مجددا نصب کنید. در اینصورت با ارور عدم تخلیه توسط لباسشویی مواجه نخواهید شد. لاستیک دور درب لباسشویی را پس از هر بار استفاده توسط یک پارچه تمیز، خشک نمایید. پس از اتمام کار و تخلیه لباس‌ها از لباسشویی درب آن را برای چند ساعت کاملا باز بگذارید. این عمل باعث می‌گردد تا دیگ لباسشویی زودتر خشک شده و بوی بد به خود نگیرد. به منظور تمیز کردن دیگ لباسشویی هر ۶ ماه یکبار، ترکیبی از یک قاشق جوش شیرین و سرکه سفید را در مخزن لباسشویی بریزید. یکی از برنامه‌های کوتاه مدت که با آب گرم شستشو را انجام می‌دهد تنظیم کنید. بگذارید دستگاه تمام مدت را با ترکیب محلول و آب کار کند. این عمل باعث پاکسازی و جرمگیری سوراخ‌های دیگ لباسشویی می‌گردد.

مشکلات رایج ماشین‌های لباسشویی

در اینجا سعی می‌کنیم مشکلات رایج ماشین‌های لباسشویی را با هم مرور کنیم. این مشکلات که حاصل سال‌ها تجربه متخصصین گروه فنستاست ممکن است در همه لباسشویی‌ها دیده نشود. اما اگر هر یک از این مشکلات برای شما پیش آمد با بهترین تعمیرکار لباسشویی در کرج تماس بگیرید. لباسشویی عمل آبگیری را انجام نمی‌دهد. با وجود اینکه ماشین خاموش است، به محض وصل کردن آب، ماشین شروع به‌ آبگیری می‌کند. اگر در زمان کار یا خشک کردن، صداهای غیر معمول شنیده می‌شود، حتما موضوع را جدی بگیرید. لباس‌ها پس از اتمام برنامه شستشو، تمیز شسته نشده و همچنان کثیف هستند. اگر لباسشویی با آب خیلی داغ لباس‌ها را می‌شوید و باعث آسیب دیدن به بافت پارچه می‌شود. با مشاهده هر یک از این موارد به سایت فنستا مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. در کمترین زمان ممکن، متخصصین ما در محل شما حاضر شده و نسبت به رفع خرابی اقدام خواهند کرد. گروه فنستا در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شیراز و اصفهان کلیه خدمات تعمیرات، نصب و راه‌اندازی لوازم خانگی را در محل شما انجام می‌دهند. تعمیر در سریعتریت زمان ممکن، عدم جابجایی وسایل خانگی، سهولت در تامین قطعات مورد نیاز و قیمت مناسب، مزایای استفاده از خدمات گروه فنستا به شمار می‌رود.

مطلب پیشنهادی:   تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

برای درخواست آنلاین خدمات روی تصویر کلیک کنید.

درخواست خدمات
Rate this post
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *