قیمت نظافت راه پله, نظافت ساختمان در کرج
قیمت نظافت راه پله, نظافت ساختمان در کرج
نوع خدمت
مبل شویی (۷ نفره)
مبل شویی(۹نفره)
خوشخواب یک نفره
خوشخواب دو نفره
صندلی ماشین
قیمت(تومان)
۷۰.۰۰۰
۹۰.۰۰۰
۴۰.۰۰۰
۵۵.۰۰۰
۵۰.۰۰۰

نظافت ساختمان که شامل نظافت راه پله، مشاعات و پارکینگ است از لحاظ اینکه رفت و آمد در این مکان ها زیاد است و امکان پخش آلودگی در این محیط ها بالا می باشد از اهمیت بالایی برخودار است. شرکت های خدماتی زیادی هستند که کارهای نظافتی و تاسیسات ساختمان را انجام می دهند. یکی از این شرکت ها، شرکت فنستا است که خدمات فنی و تاسیساتی متنوعی ارائه میدهد. در مورد نظافت منزل شرکت فنستا با فرستادن نیروهایی دارای مهارت به محل این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که ساختمانی در نهایت تمیزی و پاکیزی تحویل دهد.

نظافت راه پله و مشاعات, نظافت ساختمان

نظافت راه پله و نظافت مشاعات در فنستا شامل چه خدماتی می‌ شود؟

در فنستا نظافت‌ آپارتمان مانند تمیز کردن راه پله، حیاط و بخش‌های مشاع ساختمان موارد زیر را شامل می شود.

  • نظافت درب‌های ورودی
  • تمیز کردن آیفون تصویری یا صوتی ساختمان
  • نظافت کابین آسانسور و درب‌های آن در طبقات ساختمان
  • نظافت پارکینگ و حیاط
  • نظافت راهرو و محوطه
  • نظافت راه پله و تمیز کردن نرده‌ها
  • تمیز کردن شیشه‌ها و کلید پریزها

نظافت ساختمان, خدمات نظافت ساختمان, قیمت نظافت راه پله

سایر خدمات شرکت فنستا

شرکت فنستا مجموعه خدماتی تاسیساتی است که دارای پرسنلی کارآمد می باشد از این جهت با خیال راحت می توانید انواع سفارشات شامل نظافت‌ساختمان (نظافت راه پله و مشاعات، نظافت پارکینگ و نظافت منزل)، نصب و تعمیر کولر و اسپیلت، برقکاری ساختمان، تعمیر لوازم خانگی و نصب و تعمیر دوربین و دزدگیر را به این شرکت بسپارید.

انجام سفارشات فوق در فنستا توسط کارگران و متخصان حرفه ای صورت می گیرد و می تواند سبب صرفه جویی در وقت و هزینه شما گردد.

قیمت نظافت ساختمان شامل راه پله و پارکینگ چگونه محاسبه می شود؟

به طور کلی عواملی نظیر متراژ ساختمان، متراژ پارکینک و راه پله ها و تعداد طبقات در تعیین قیمت نهایی نظافت‌ساختمان مؤثر هستند. البته برای مشخص کردن قیمت نظافت راه پله و پارکینگ فاکتورهای دیگری چون ساعت انتخابی، تعداد طبقات ساختمان و پارکینگ، نظافت کردن پشت بام، گردگیری دیوارها و کارهای اضافی که مشتری تمایل به انجام آن ها دارد نیز باید در نظر گرفته شود.

قیمت نظافت راه پله, نظافت ساختمان در کرج

در صورت نارضایتی از نوع نظافت ساختمان چه باید کرد؟

گاهی مشتریان چون از کیفیت کار کارگران و متخصصانی که از طرف شرکت برای انجام سفارش فرستاده می شوند آگاه نیستند دچار تردید و نگرانی می شوند. فنستا در راستای آشنایی مشتریان از کیفیت کار در مورد نظافت‌ساختمان و یا خدمات دیگر، اقدام به راه اندازی اپلیکیشنی نموده است که با استفاده از امکانات این نرم افزار مشتریان قادر هستند پیش از استخدام نظافتچی برای نظافت منزل و یا نظافت ساختمان اداری از سطح کیفیت کار مطلع شوند.

مشتریان می توانند کیفیت کار افرادی که برای نظافت ساختمان اعزام می شوند را از طریق این اپلیکیشن از نظر سوابق و مجوزهای آن ها بررسی کنند. همچنین با مشاهده نظرات و امتیازات سایر مشتریانی که قبلا از خدمات این افراد استفاده کرده اند می توانند بهترین افراد برای نظافت ساختمان را انتخاب نمایند. این امکان برای مشتریان فراهم است که یک ساعت بعد از شروع کار در صورتی که از کار نظافت‌ساختمان توسط نیروی ارسال شده ناراضی بودند، درخواست کارگر جدید را به شرکت بدهند.

نظافت ساختمان

چه کسی باید لوازم و مواد شوینده برای نظافت ساختمان را تهیه کند؟

برای نظافت‌ساختمان شامل نظافت آپارتمان، نظافت راه پله و مشاعات باید مواد شوینده و لوازم مورد نیاز در اسرع وقت توسط مشتری تهیه شود. در صورتی که شرکتی خود عهده دار تهیه مواد و لوازم مورد نیاز باشد، هزینه مواد شونیده در پایان به هزینه ی کار اضافه می شود، البته برخی شرکت ها تهیه این لوازم را رایگان ارائه می دهند.

فنستا خدمات خود در چه زمینه ای و در کجا ارائه می دهد؟

در حال حاضر فنستا خدمات نظافت ساختمان را در مناطق مختلفی مثل فردیس کرج، گوهردشت و در عظیمیه کرج به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهد.

نظافت صنعتی ساختمان توسط فنستا در کنار سایر خدمات این مجموعه مثل خدمات تاسیسات ساختمان، خدمات تلفن و سانترال و خدمات کامپیوتر و شبکه سبب شده که مشتریان تمایل بیشتری برای استفاده از خدمات متنوع آن داشته باشند.

خدماتی مانند نظافت‌ساختمان اداری، نظافت پارکینگ ساختمان، نظافت آپارتمان و نظافت حیاط منزل نیز از جمله کارهایی است که توسط تیم فنستا انجام می گیرد.

Rate this page
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *